وزارت دفاع روسیه انهدام تجهیزات اوکراینی توسط پهپادهای کامیکازه را نشان داد + فیلم

© Sputnik / Aleksei Panshin /  مراجعه به بانک تصاویر کامیکازه
کامیکازه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.10.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه ویدئوی انهدام تجهیزات اوکراینی توسط پهپادهای کامیکادزه "لانست" در جریان عملیات ویژه نظامی را منتشر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، در این ویدئو، هواپیماهای بدون سرنشین، هویتزر یدک‌کشی Msta-B، سیستم‌های راداری، یک تانک و خودروها را منهدم می‌کنند.
یک منبع آگاه تصریح کرد، این فیلم در مسیر نیکولایف-کریووی روگ گرفته شده است.
پیشتر یک منبع آگاه اعلام کرد نیروهای مسلح روسیه در حال حاضر از چند صد مهمات سرگردان روسی که پهپادهای کامیکازه نیز نامیده می شوند، در اوکراین استفاده کرده اند.
این منبع گفت: "از آغاز عملیات ویژه در اوکراین، ارتش روسیه از چند صد مهمات پرسه زن روسی استفاده کرده است. منظور پهپادهای "کوب" Kub)) و دو نوع از پهپادهای لانست است."
وی افزود: پهپادهای کامیکازه روسی به ویژه در انهدام سامانه‌های موشکی ضدهوایی نیروهای اوکراینی و همچنین رادارها از جمله رادارهای ضد آتشبار و رادارهای سامانه پدافند هوایی اوکراین کارایی بالایی از خود نشان می‌دهند.
علاوه بر این، مهمات سرگردان برای از بین بردن نیروی انسانی دشمن چه در فضای باز و چه در پناهگاه ها بسیار مؤثر هستند.
نسخه اصلی لانست دارای دو بال صلیبی و بدنه سیگاری شکل است. این پهپاد قادر به حمل کلاهک سه کیلوگرمی است. حداکثر سرعت آن 110 کیلومتر در ساعت و برد آن 40 کیلومتر است.
نسخه ارتقا یافته لانست آیرودینامیک جدیدی را دریافت کرده است - اکنون دستگاه دارای یک بال Xشکل بزرگ و یک دم Xشکل است. این پهپاد دارای کلاهک قدرتمندتر پنج کیلوگرمی و برد افزایش یافته است.
پهپاد لانست توسط شرکت Zala Aero که بخشی از کنسرن کلاشینکف است، ساخته شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала