واکنش جنجالی نماینده اردبیل به مرگ دختر دانش‌آموز مدرسه شاهد +عکس

© Sputnikاردبیل
اردبیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2022
اشتراک
کاظم موسوی در رابطه با ماجرای فوت یک دختر نوجوان در حوزه انتخابیه خود ادعا‌های عجیبی را مطرح کرد.
به گزارش اسپوتنیک، خبر مرگ یک دختر دانش‌آموز در اردبیل در پی حمله نیرو‌های امنیتی به مدرسه شاهد این شهر، در روز‌های گذشته بسیار خبرساز شد و اخبار ضد و نقیض زیادی پیرامون آن منتشر شده است.
بر اساس خبرهای منتشر شده ۱۰ دانش‌آموز دیگر نیز مجروح و ۷ دانش‌آموز دستگیر شدند.این خبرها حاکی از مرگ اسرا پناهی توسط نیروهای امنیتی می‌باشد که پس از زخمی شدن و انتقال به بیمارستان فاطمی اردبیل به‌ دلیل خونریزی داخلی فوت کرد.
به دنبال انتشار گسترده این خبر با وجود کندی و قطعی اینترنت در ایران، علی دایی، اسطوره فوتبال ایران نیز با انتشار مطالبی در فضای مجازی اعلام کرد که این خبر صحت دارد.سید کاظم موسوی، نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی ، با رد ادعا‌های علی دایی اعلام کرد که ماجرای مرگ این دانش‌آموز به طور کل دروغ است و فرد فوت شده ارتباطی با مسائل مدرسه شاهد، ندارد.
وی در این رابطه گفت: "موضوع کشته شدن دختر دبیرستانی از کل دروغ است. ماجرا از این قرار است که پدر این دختر، دو سال پیش نامزد این دختر را به قتل می‌رساند و طبق قانون محکوم به اعدام شده که حدودا یک ماه پیش حکم قصاص اجرا می‌شود. ادعا‌هایی که آموزش و پرورش و برخی رسانه‌ها درباره این دختر مطرح می‌کنند اصلا درست نیست. و این دختر اصلا دانش‌آموز نبوده و بر سر اتفاقی که رخ داده، با خوردن قرص خودکشی کرده است. اصلا به جهنم که قرص خورده و مُرده است!"
گفتنی است در همین رابطه، علی محبوبی‌پور، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل ضمن تکدیب این خبر اعلام کرد که رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران و تجزیه طلب‌ها، خبری جعلی مبنی بر فوت یک دختر دانش آموز در شهرستان اردبیل منتشر کردند که این خبر دروغین اصلا صحت ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала