نگرانی لهستانی ها به خاطر قابلیت های سامانه های دفاع هوایی روسیه

CC BY 4.0 / © Screenshot: Ministry of Defence of the Russian Federation / نگرانی لهستانی ها به خاطر قابلیت های سامانه های دفاع هوایی روسیه
نگرانی لهستانی ها به خاطر قابلیت های سامانه های دفاع هوایی روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.10.2022
اشتراک
نشریه لهستانی Defence24 می نویسد: پس از حمله هواپیماهای اوکراینی، در مجاورت فرودگاه بلگورود ، عناصری از موشک ها پیدا شد که برای از بین بردن رادارهای کشف شده طراحی شده اند و توسط روسیه از بین برده شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، اطلاعات دقیقی از تلفات روسیه در جریان حملات علیه "پایگاه نیروی هوایی" در بلگورود در دسترس نیست، اما مسکو از سرنگونی دو هواپیمای اوکراینی توسط سامانه‌های دفاع هوایی اس 300 خبر داد. خاطرنشان می شود که بمب افکن سوخو 24 و جنگنده سوخو قرار بود با نزدیک شدن به فرودگاه موشک پرتاب کنند، اما پدافند هوایی روسیه آنها را ردیابی کرد و آتش گشود. این نشریه تاکید می کند که هواپیماهای اوکراینی در فاصله حداقل 217 کیلومتری مورد اصابت قرار گرفته اند که یک رکورد برای سیستم دفاع هوایی اس 300 است: این سامانه ها بر فراز استان پولتاوا هواپیما های اوکراینی را مورد اصابت قرار داده اند.
برگزاری رزمایش پدافند هوایی با شرکت اس – 300 در ارمنستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.11.2021
برگزاری رزمایش پدافند هوایی با شرکت اس – 300 در ارمنستان+عکس
نویسندگان مطلب منتشره اعتراف کردند که نبرد هوایی پس از حملات به فرودگاه بلگورود، آزمایشی برای توانایی های سیستم های دفاع هوایی روسیه شد که کارایی آنها را ثابت کرد و همچنین نظامیان لهستان را در رابطه با توانایی های آنها نگران کرد.
پیش از این، الکسی لئونکوف، کارشناس نظامی گفته بود که هواپیماهای روسی می توانند در جریان یعملیات نظامی ویژه برای حفاظت از دونباس، بدون ورود به منطقه تحت پوشش سامانه دفاع هوایی که کشورهای غربی قصد استقرار در اوکراین را دارند، اهدافی را مورد هدف قرار دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала