- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نکات اصلی از مصاحبه فرمانده عملیات ویژه روسیه در اوکراین

© Photo / press service of Russia's central military districtنکات اصلی از مصاحبه فرمانده عملیات وِیژه روسیه
نکات اصلی از مصاحبه فرمانده عملیات وِیژه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.10.2022
اشتراک
ژنرال روسی سرگئی سوروویکین، فرمانده گروه مشترک نیروها در مناطق عملیات ویژه نظامی اولین مصاحبه خود را انجام داد؛ سخت ترین تصمیمات را رد نمی کنم.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال ارتش سرگئی سوروویکین، فرمانده گروه مشترک نیروهای در مناطق عملیات ویژه نظامی، در مورد وضعیت در جبهه اظهار نظر کرد و گفت:
- وضعیت در منطقه عملیات ویژه نظامی متشنج است، دشمن از تلاش برای حمله به مواضع نیروهای روسی دست نمی کشد.
- اقدامات بعدی در رابطه با خرسون به وضعیت تاکتیکی نظامی در حال وقوع بستگی دارد، آسان نیست، نمی توان تصمیمات دشوار را رد کرد.
- تلفات روزانه دشمن بین 600 تا 1000 کشته و زخمی است.
- گروه نظامی روسیه در حال افزایش ترکیب خود، ایجاد ذخایر و ایجاد مواضع دفاعی در طول کل خط نبرد است.
- فدراسیون روسیه برای گام های بالای پیشروی تلاش نمی کند، ما از هر سرباز محافظت می کنیم و به طور روشمند دشمن در حال پیشروی را خرد می کنیم.
- روسیه اطلاعاتی در مورد امکان استفاده کی‌یف از روش‌های ممنوعه جنگ در منطقه خرسون و تدارک حمله موشکی به سد نیروگاه برق آبی کاخوفسکایا دارد.
- مقامات اوکراینی از گروه‌های ملی‌گرا علیه ارتش خود استفاده می‌کنند که به هر کسی که می‌خواهد میدان نبرد را ترک کند تیراندازی می‌کند.
- رهبری ناتو از کی‌یف می خواهد تا بدون در نظر گرفتن تلفات، حملات در جهت خرسون را انجام دهد.
- عملیات ویژه روسیه در اوکراین کارایی سیستم های هوانوردی و سیستم های دفاع هوایی فدراسیون روسیه را تایید کرد.
در 24 فوریه، روسیه عملیات ویژه نظامی را برای غیرنظامی کردن و غیرنظامی کردن اوکراین انجام داده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور روسیه، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала