پاسخ زاخارووا به سخنان بورل درباره تحریم های احتمالی علیه ایران

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر ماریا زاخاروا، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه
ماریا زاخاروا، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.10.2022
اشتراک
زاخاروف درباره سخنان بورل: پس از اظهارات آمریکا درباره نورد استریم، اتحادیه اروپا به سمت ایران رفته است.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه درباره اظهارات جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اروپایی درباره تحریم‌های احتمالی علیه ایران در صورت ارسال تسلیحات از سوی ایران به فدراسیون روسیه اظهار نظر کرد.
روزنامه واشنگتن پست روز یکشنبه در گزارشی از برنامه ریزی احتمالی ایران برای تحویل موشک های بالستیک تولید خود به روسیه خبر داد. بر اساس اطلاعات آمریکا به نقل از روزنامه نگاران، این مجموعه ای از موشک های کوتاه برد فتح-110 و ذولفقار است که می تواند اهدافی را در فاصله 300 و 700 کیلومتری مورد اصابت قرار دهد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران روز دوشنبه اخبار منتشر شده از سوی رسانه های آمریکایی مبنی بر ارسال تسلیحات ایرانی به طرف روسی برای استفاده در عملیات نظامی در اوکراین را تکذیب کرد.
زاخاروا نوشت: آیا جوزپ قبلاً با انفجارهای نورد استریم برخورد کرده است؟ ظاهراً پس از اظهارات واشنگتن مبنی بر علاقه آمریکا به قطع گاز از طریق این خطوط لوله به اروپا، تمایل به انجام تحقیقات در راس اتحادیه اروپا به طور کامل از بین رفته است. آنها تصمیم گرفته اند به طور ناگهانی به سمت ایران بروند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала