- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ماسک شرایط وقوع جنگ جهانی سوم را نام برد

© AP Photo / Susan Walshماسک شرایط وقوع جنگ جهانی سوم را نام برد
ماسک شرایط وقوع جنگ جهانی سوم را نام برد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.10.2022
اشتراک
به عقیده ایلان ماسک که اگر روسیه کریمه را از دست بدهد، ممکن است جنگ جهانی سوم آغاز شود.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک گفت: اگر روسیه کریمه را از دست بدهد، جنگ جهانی سوم ممکن است آغاز شود.
ماسک در توییتر نوشت: "اگر روسیه با انتخاب از دست دادن کریمه یا استفاده از سلاح هسته ای مواجه شود، دومی را انتخاب خواهد کرد. ما روسیه را از هر نظر با تحریم محدود کرده ایم، پس آنها چه چیزی را از دست خواهند داد؟ اگر در جواب روسیه را با سلاح اتمی بزنیم، آنها به ما ضربه می زنند و ما در وضعیت جنگ جهانی سوم قرار می گیریم".
به گفته وی، اهمیت کریمه برای روسیه با جزایر هاوایی برای ایالات متحده قابل مقایسه است. چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​روسیه کریمه را بخش جدایی ناپذیر از خود می داند، زیرا کریمه به عنوان خانه نیروی دریایی جنوب، برای امنیت ملی روسیه حیاتی است.
مسکو بارها اعلام کرده است که کسی را به استفاده از سلاح هسته‌ای تهدید نمی‌کند و به اصل غیرقابل قبول بودن جنگ هسته‌ای متعهد است.
او اطمینان دارد که اگر ارتش روسیه از طرف ناتو با تهدید نابودی مواجه شود، از سلاح های هسته ای استفاده می کند، ناتو پاسخ خواهد داد و پایان تمدن فرا خواهد رسید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала