- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پسکوف پیامدهای تعیین سقف قیمت گاز روسیه در اتحادیه اروپا را ارزیابی کرد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر پسکوف پیامدهای تعیین سقف قیمت گاز روسیه در اتحادیه اروپا را ارزیابی کرد
پسکوف پیامدهای تعیین سقف قیمت گاز روسیه در اتحادیه اروپا را ارزیابی کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.10.2022
اشتراک
پسکوف در مورد محدود کردن قیمت گاز روسیه: بهایی است که شهروندان اروپایی خواهند پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه گفت: اگر سقف قیمتی برای گاز روسیه تعیین شود، این قیمت دیگری خواهد بود که شهروندان کشورهایی که به این تصمیم ملحق شده اند، پرداخت خواهند کرد.
پسکوف افزود: "در حال حاضر، بسیاری از کشورها با عواقب تصمیمات عجولانه خود روبرو هستند. و پیوستن به اردوی حامیان این سقف قیمتی، البته این هزینه دیگری خواهد بود که شهروندان این کشورها باید بپردازند".
اتحادیه اروپا در 7 اکتبر هشتمین بسته تحریمی را علیه روسیه معرفی کرد که شامل مبنای قانونی برای تعیین سقف قیمت برای محموله های دریایی نفت روسیه به کشورهای ثالث است. قرار است محدودیت قیمت در 5 دسامبر برای نفت و از 5 فوریه 2023 برای فرآورده های نفتی اعمال شود. بحث تعیین سقف قیمت گاز در حال بررسی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала