رئیسی: آمریکا از مشکلات و ناامنی‌ در ایران خوشحال است

© Photo / SCO Uzbekistan Organizing CommitteeВизит президента Ирана Ибрахима Раиси в Узбекистан в рамках встречи с президентом Шавкатом Мирзиёевым
Визит президента Ирана Ибрахима Раиси в Узбекистан в рамках встречи с президентом Шавкатом Мирзиёевым - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.10.2022
اشتراک
رئیس‌جمهور ایران در سخنانی با هیات دولت گفت: آمریکایی‌ها از هر حرکت خوب ملت ایران احساس خشم و از کاستی‌ها یا مشکلات و همچنین از ناامنی‌ها، احساس شعف و خوشحالی دارند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز یکشنبه هیات دولت با اشاره به حمایت‌ آمریکا از ایجاد اغتشاش و ناامنی در ایران، گفت: اظهارنظرهای رئیس جمهور آمریکا که به خود اجازه می‌دهد به آشوب، ترور و تخریب در کشوری دیگر دامن بزند، یادآور سخن جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی است که آمریکا را شیطان بزرگ، خواند.
ابراهیم رئیسی با بیان اینکه آمریکایی‌ها از هر حرکت خوب، نوآورانه و خلاقانه ملت ایران احساس خشم و از کاستی‌ها یا مشکلات و همچنین از ناامنی‌ها، احساس شعف و خوشحالی دارند، تصریح کرد: ملت بصیر ایران دشمن و ترفندهایش را به خوبی می‌شناسد و این بار هم او را در رسیدن به هدفش ناکام می‌گذارد و راه رشد و پیشرفت را با قوت و عزت ادامه می‌دهد.
رئیس جمهور ایران در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: دشمن در حوادث اخیر به دنبال القای یأس و ناامیدی است و باید با اقدامات موثر برای پیشبرد امور و حل مشکلات مردم با این توطئه دشمن مقابله کرد.
آیت‌الله رئیسی از اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات شرکت‌های زیانده و ایجاد انضباط مالی در این شرکت‌ها قدردانی کرد و بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق اینگونه اقدامات برای افکارعمومی تاکید کرد.
رئیس‌جمهور ایران در سخنانی با هیات دولت گفت: آمریکایی‌ها از هر حرکت خوب ملت ایران احساس خشم و از کاستی‌ها یا مشکلات و همچنین از ناامنی‌ها، احساس شعف و خوشحالی دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала