خدمات رایگان استارلینک برای اوکراین

CC0 / / ماموریت استارلینک از اسپیس ایکس
ماموریت استارلینک از اسپیس ایکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2022
اشتراک
ایلان ماسک: شرکت ماهواره ای استارلینک به صورت رایگان برای نیازهای اوکراین کار خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک، تاجر آمریکایی در صفحه توییتر خود نوشت که شرکت ماهواره ای او "استارلینک" به صورت رایگان برای نیازهای اوکراین کار خواهد کرد.
ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی، در ادامه افزود: "روسیه فعالانه در تلاش است تا اینترنت ماهواره ای استارلینک در اوکراین را "نابود" کند. استارلینک ( Starlink ) اکنون تنها سیستم ارتباطی فعال در جبهه است که توسط ارتش اوکراین استفاده می شود. پیش از این، شرکت تلویزیونی " سی ان ان" متوجه شد که "اسپیس ایکس" ماسک از وزارت دفاع ایالات متحده خواسته بود تا تامین مالی کار استارلینک در اوکراین را به عهده بگیرد.
پاسخ رئیس شرکت اسپیس ایکس به وجود موجودات فضایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2019
پاسخ رئیس شرکت اسپیس ایکس به وجود موجودات فضایی
روسیه فعالانه در تلاش است تا استارلینک را از بین ببرد. اسپیس ایکس SpaceX برای محافظت از خود، منابع عظیمی را به دفاع از خود اختصاص داده است. با این حال، استارلینک همچنان می تواند نابود شود. اینترنت ماهواره ای اکنون تنها سیستم ارتباطی در جبهه است که به کار خود ادامه می دهد".
میلیاردر آمریکایی ادعا می کند که کابل های فیبر نوری، خطوط تلفن، برج های تلفن همراه و سایر دارایی های فضایی در مناطق جنگی نابود شده اند. اکنون استارلینک اصلی ترین وسیله ارتباطی ارتش اوکراین در خط مقدم است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала