- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ارتش روسیه عملیات پیاده شدن نیروهای اوکراین در نزدیکی نیروگاه اتمی زاپروژیا را خنثی کرد

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر نیروگاه اتمی زاپروژیا
نیروگاه اتمی زاپروژیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.10.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه امروز شنبه اعلام کرد که نیروهای مسلح روسیه تلاش اوکراین برای فرود آوردن نیرو در نزدیکی نیروگاه اتمی زاپروژیا را خنثی کرده وبیش از 50 سرباز و افسر دشمن، پنج قایق، دو لنج، تانک و خودروهای جنگی پیاده نظام منهدم شدند.
به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه منتشره آمده است: " نیروهای روسی بامداد 14 اکتبر، در منطقه زاپروژیا، تدارکات نیروهای مسلح اوکراین برای اجرای عملیات پیاده کردن نیرو از طریق رودخانه در نردیگی نیروگاه هسته ای زاپوریژژیا را خنثی کردند. بر اساس اطلاعات تدقیق شده، در نتیجه حملات نیروهای هوافضا، ن موشکی و توپخانه روسیه به منطقه تشکیل نیروهای اوکراین در خلیج آبگیر کاخوفکا در نزدیکی روستای اوسوکوروفکا در منطقه خرسون، بیش از 50 نظامی اوکراینی، پنج قایق تندرو، دو لنج، پنج تانک و چهار خودروی جنگی پیاده نظام کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد در نتیجه حمله دقیق نیروی هوافضای روسیه به نقطه استقرار موقت دومین گردان تیپ مکانیزه 65 اوکراین در نزدیکی شهر زاپروژیا، بیش از 160 نفر از نیروهای نظامی دشمن مستقر در سه پادگان منهدم شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала