در چین تعریف کردند که بدون روسیه چه وضعیتی در انتظار اروپا خواهد بود

© AP Photo / Petr David Josekدر چین تعریف کردند که بدون روسیه چه وضعیتی در انتظار اروپا خواهد بود
در چین  تعریف کردند که بدون روسیه چه وضعیتی در انتظار اروپا خواهد بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.10.2022
اشتراک
نشریه آسیا تایمز در هنگ کنگ هشدار داد اروپا بدون روسیه در معرض خطر صنعت زدایی و از دست دادن مبالغ نجومی پول است.
به گزارش اسپوتنیک، در بدبینانه ترین سناریوها، اروپا با غیرصنعتی شدن، از دست دادن "تریلیون ها سرمایه و سرمایه گذاری" و کاهش شدید استانداردهای زندگی مواجه است. این نشریه می‌گوید: "شرایط مالی شکننده بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا و تورم افسارگسیخته را به این موارد اضافه کنید و سناریوهای غم‌انگیز کاملاً موجه به نظر می‌رسند".
در عین حال، هنگامی که جهان قدیم (اروپا) به موقعیت خود پی ببرد، خود را تنها خواهد یافت: روسیه به شرق روی خواهد آورد و ایالات متحده آمریکا ظاهراً به درون خود عقب نشینی و مشکلاتش را حل خواهد کرد. آسیا تایمز در پایان گفت: "اروپا چاره ای جز انجام همین کار نخواهد داشت".
اتحادیه اروپا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.10.2022
تقریبا نیمی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا واردات کالا از روسیه را افزایش دادند
پیش از این، نشریه اسپانیایی Rebelión هشدار داده بود که اروپا به دلیل این واقعیت که مانند یک مستعمره رفتار می کند که تابع منافع مجتمع نظامی-صنعتی ایالات متحده است، دچاریک "وحشت غیرقابل تصور" خواهد شد.
از 24 فوریه، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای نازی زدایی و غیر میلیتاریزه کردن اوکراین انجام داده است. رهبر روسیه هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند." هدف نیروهای مسلح روسیه آزادسازی دونباس و تضمین امنیت خود روسیه است.
کشورهای غربی به دلیل اعمال تحریم ها علیه مسکو و سیاست کنار گذاشتن سوخت روسیه با افزایش قیمت انرژی و افزایش تورم مواجه هستند. در پس زمینه افزایش قیمت سوخت، در درجه اول گاز، صنعت در اروپا تا حد زیادی مزیت های رقابتی خود را از دست داده است که بر سایر بخش های اقتصاد نیز تأثیر گذاشته است. همچنین، ایالات متحده و کشورهای اروپایی با تورم بی سابقه طی دهه های اخیر مواجه هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала