اظهار نظر تند بنیانگذار گروه موسیقی مشهور آلمانی Modern Talking درباره تحریم روسیه + ویدئو

© Sputnik / Ekaterina Chesnokovaاظهار نظر تند بنیانگذار گروه موسیقی مشهور آلمانی Modern Talking درباره تحریم روسیه + ویدئو
اظهار نظر تند بنیانگذار گروه موسیقی مشهور آلمانی Modern Talking درباره تحریم روسیه + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.10.2022
اشتراک
مجله فوکوس می نویسد دیتر بوهلن، موسیقیدان آلمانی، بنیانگذار و عضو گروه موسیقی مشهور Modern Talking (مدرن تاکینگ) از تحریم های غرب علیه روسیه انتقاد کرده است. او در اواخر ماه آگوست در یکی از نشست های کارآفرینان - Founder Summit 2022 سخنانی ایراد کرد اما ویدئوی این سخنرانی تنها چند روز پیش در اینترنت مورد توجه قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، این هنرمند نامدارگفت: "اگر آنها (غربی ها) این تحریم ها را اعمال نمی کردند و اگر ما به طور منطقی پشت میز مذاکره می نشستیم، مردم اکنون مجبور نبودند با این همه مزخرفات کنار بیایند. حالا ما باید یخ بزنیم". وی خاطرنشان کرد که در حالی که روبل در حال رشد است، یورو در حال سقوط است و "سیاستمداران می دوند و سعی می کنند به نحوی با این همه تورم کنار بیایند."
موضع او مورد حمایت حاضران در سالن قرار گرفت. در پاسخ به سخنان این نوازنده، مردم شروع به کف زدن و فریادهای تایید کردند.
مدرن تاکینگ (به انگلیسی: Modern Talking) یک گروه موسیقی دونفره آلمانی تشکیل شده از خواننده توماس آندرس و تنظیم کننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده دیتر بولن با مشارکت لوئیس رودریگس بود. از این گروه به عنوان موفق‌ترین گروه پاپ دونفره آلمان یاد شده‌است. برخی از محبوب‌ترین و مشهورترین تک‌آهنگ‌هایاین گروه عبارتند از: تو قلب منی، تو روح منی، اگر بخواهی میتوانی برنده می‌شوی، شری، شری لیدی.
از 24 فوریه، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای نازی زدایی و غیر میلیتاریزه کردن اوکراین انجام داده است. رهبر روسیه هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند." هدف نیروهای مسلح روسیه آزادسازی دونباس و تضمین امنیت خود روسیه است.
پس از آغاز این عملیات نظامی ویژه ، غرب فشار تحریم‌ها را بر روسیه افزایش داد که منجر به افزایش قیمت برق، سوخت و مواد غذایی در اروپا و ایالات متحده شد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در گذشته گفته بود که سیاست مهار و تضعیف روسیه یک استراتژی بلندمدت برای غرب است و تحریم ها ضربه سختی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است. به گفته وی، هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون ها انسان است.
کشورهای غربی به دلیل اعمال تحریم ها علیه مسکو و سیاست کنار گذاشتن سوخت روسیه با افزایش قیمت انرژی و افزایش تورم مواجه هستند. در پس زمینه افزایش قیمت سوخت، در درجه اول گاز، صنعت در اروپا تا حد زیادی مزیت های رقابتی خود را از دست داده است که بر سایر بخش های اقتصاد نیز تأثیر گذاشته است. همچنین، ایالات متحده و کشورهای اروپایی با تورم بی سابقه طی دهه های اخیر مواجه هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала