مقام ایرانی از دستگیری جاسوس موساد در کرمان خبر داد

© Creative Commonsمقام ایرانی از دستگیری جاسوس موساد در کرمان خبر داد
مقام ایرانی از دستگیری جاسوس موساد در کرمان خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.10.2022
اشتراک
رئیس کل دادگستری استان کرمان: متهم قصد انجام اقدامات ضد امنیتی و خرابکارانه در استان را داشت که با هوشیاری سازمان اطلاعات سپاه، این توطئه خنثی شد.
به گزارش اسپوتنیک، ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان از دستگیری فردی به اتهام جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی اسرائیل در این استان خبر داد و گفت: متهم قصد انجام اقدامات ضد امنیتی و خرابکارانه در استان را داشت که با هوشیاری سازمان اطلاعات سپاه، این توطئه خنثی شد.
وی افزود: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده و منسجم سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه، یکی از افراد مرتبط با سرویس اطلاعاتی اسرائیل که قصد انجام اقدامات ضد امنیتی در استان کرمان را داشت در یک اقدام پیش دستانه شناسایی و دستگیر شد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه فرد دستگیر شده تحت پوشش شغل آزاد و تجارت در کشور فعالیت داشته است، اضافه کرد: متهم چندین سفر به کشورهای مختلف با هدف انتقال اطلاعات و همچنین آموزش جهت اقدامات ضد امنیتی و خرابکارانه از طریق ارتباط با افسران اطلاعاتی را داشته است که آخرین سفر وی به اربیل عراق بوده است.
حمیدی ادامه داد: متهم ضمن جمع آوری برخی اطلاعات، قصد خروج از کشور و دیدار با یکی از عوامل اطلاعاتی اسرائیل در یکی از کشور های منطقه و دریافت ماموریت جدید را داشت که قبل از خروج از کشور دستگیر شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала