چین، برنامه های واقعی آمریکا در اوکراین را فاش کرد

© AFP 2023 / Jewel Samadچین، برنامه های واقعی آمریکا در اوکراین را فاش کرد
چین، برنامه های واقعی آمریکا در اوکراین را فاش کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.10.2022
اشتراک
گلوبال تایمز: ایالات متحده به دنبال سود کامل از درگیری در اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، گلوبال تایمز می نویسد، ایالات متحده به دنبال سود بردن همه جانبه از درگیری در اوکراین است، به ویژه از طریق تضعیف اروپا.
در این مقاله آمده است که کشورها علاقه ای به پایان دادن به درگیری اوکراین ندارند. برعکس، اظهارات واشنگتن به هر طریق ممکن "بنزین روی آتش بریزد". در میان آنها، این نشریه به "لفاظی رادیکال" بایدن در مورد تهدید "آرماگدون هسته ای" اشاره می کند.
این مقاله می‌گوید: "این کاری است که ایالات متحده انجام می‌دهد زیرا به قلدر بودن عادت کرده است – تحریک تا حد امکان و سپس مسئول دانستن طرف مقابل در صورت افزایش تنش به یک بحران".
این نشریه معتقد است که ایالات متحده به دنبال کسب منافع همه جانبه از درگیری در اوکراین است. طرح های واشنگتن شامل تشکیل اروپایی است که از نظر انرژی و امنیت بسیار بیشتر به آن وابسته است و کشورهای بیشتری را در اردوگاه ضد روسیه درگیر می کند.
این مقاله خاطرنشان می کند: "ایالات متحده از تماشای تشدید درگیری خوشحال است، توسعه آن به هیچ وجه به این بستگی ندارد که آیا اوکراین واقعا مصمم است تا آخرین اوکراینی بجنگد، بلکه به این بستگی دارد که آیا ایالات متحده برای ادامه آن به آن نیاز دارد یا خیر."
این نشریه گزارش می‌دهد: "مقامات کاخ سفید اکنون مراسم جدیدی برای شفاف‌سازی اظهارات بایدن دارند تا نقش تحریک‌کننده آمریکا در درگیری را کمرنگ یا سفید جلوه دهند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала