- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

زاخارووا روش های سرویس امنیتی اوکراین را با داعش و القاعده مقایسه کرد

© Sputnik / Sergey Pyatakovزاخارووا: مسکو آماده است متن گفتگوی لاوروف و ترامپ را در اختیار آمریکا قرار دهد
زاخارووا: مسکو آماده است متن گفتگوی لاوروف و ترامپ را در اختیار آمریکا قرار دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.10.2022
اشتراک
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، با یادآوری دخالت آمریکا در فعالیت های آنها، روش های سرویس امنیتی اوکراین را با گروه های تروریستی داعش و القاعده که در روسیه ممنوع هستند مقایسه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، با یادآوری دخالت آمریکا در فعالیت های آنها، روش های سرویس امنیتی اوکراین را با گروه های تروریستی داعش * و القاعده * که در روسیه ممنوع هستند مقایسه کرد.
وی در کانال تلگرامی خود نوشت: "روش های سرویس امنیتی اوکراین به طور فزاینده ای یادآور داعش* و القاعده* است. جای تعجب نیست - علل ریشه ای ظاهر این ساختارها یکسان است. تمام دنیا می دانند که هیولاهای میدان از کیک های خونین ویکتوریا نولاند تغذیه می کنند".
روز دوشنبه، از اسناد پایگاه داده وزارت کشور اوکراین، مشخص شد که سرویس امنیتی اوکراین زاخارووا، دمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه و ایگر کوناشنکوف، نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه در لیست تحت تعقیب قرار دادند. سرویس ویژه اوکراین آنها را به "تجاوز به تمامیت ارضی و بی احترامی به اوکراین" متهم می کند.
*گروه ممنوعه در فدراسیون روسیه.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала