دیدار رئیس مجمع عمومی سازمان ملل با نبنزیا

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر دیدار رئیس مجمع عمومی سازمان ملل با نبنزیا درباره اوکراین
دیدار رئیس مجمع عمومی سازمان ملل با نبنزیا درباره اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.10.2022
اشتراک
رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد پیش از نشست مجمع عمومی درباره اوکراین با نبنزیا دیدار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پولینا کوبیاک، نماینده رسمی رئیس مجمع عمومی سازمان ملل، گفت، چابا کروشی، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل، با واسیلی نبنزیا، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل پیش از آغاز نشست ویژه اضطراری مجمع عمومی که توسط اوکراین و آلبانی تشکیل شده بود، دیدار کرد.
کوبیاک گفت: "امروز در ساعت 15:00 مجمع عمومی جلسه فوق العاده خود را از سر می گیرد. در آستانه نشست فوق العاده، رئیس چابا کروشی با واسیلی نبنزیا، نماینده دائم فدراسیون روسیه دیدار کرد".
نشست ویژه اضطراری به ابتکار آلبانی و اوکراین در رابطه با همه پرسی اخیر در جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک ومناطق خرسون و زاپروژیا درباره پیوستن به روسیه تشکیل شد. انتظار می رود که در مورد پیش نویس قطعنامه غربی که این همه پرسی را به رسمیت نمی شناسد، رأی گیری شود.
کشورهای غربی قطعنامه ای را برای تصویب در مجمع عمومی آماده کرده اند که همه پرسی را به رسمیت نمی شناسد و از همه کشورها، سازمان های بین المللی و ساختارهای تخصصی می خواهند که تغییرات در وضعیت "جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک ومناطق خرسون و زاپروژیا" را به رسمیت نشناسند. همچنین در متن فراخوانی برای عدم به رسمیت شناختن الحاق چهار منطقه به فدراسیون روسیه وجود دارد. علاوه بر این، از مسکو خواسته شده است که فورا نیروهای خود را از اوکراین خارج کند. پیش نویس قطعنامه "تعهد به حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین" را بیان می کند، مسکو به اتهام "سازماندهی همه پرسی" و "الحاق" جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک ومناطق خرسون و زاپروژیا محکوم شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала