ترافیک راه آهن در پل کریمسکی به طور کامل بازسازی شد+ ویدئو

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Крымский мост, на автомобильной части которого со стороны Таманского полуострова произошел подрыв грузового автомобиля
Крымский мост, на автомобильной части которого со стороны Таманского полуострова произошел подрыв грузового автомобиля - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.10.2022
اشتراک
حرکت تمام قطارهای برنامه ریزی شده به طور کامل از سر گرفته خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، ترافیک راه آهن در پل کریمسکی به طور کامل بازسازی شده است. حرکت تمام قطارهای برنامه ریزی شده به طور کامل از سر گرفته خواهند شد. مارات خوسنولین، معاون نخست وزیر تصریح کرد که اولین قطار مسافربری حدود ساعت 22:00 به وقت مسکو حرکت خواهد کرد. برنامه ریزی شده است که طی شب 12 قطار از این قبیل از روی پل عبور کنند.
شایان ذکر است، بر اساس اطلاعیه کمیته ملی ضد تروریستی روسیه، ساعت 6 و 37 دقیقه صبح امروز به وقت تهران یک دستگاه کامیون در قسمت خودرویی پل کریمه از سمت شبه جزیره تامان منفجر گشت که باعث آتش سوزی هفت مخزن سوخت قطاری که به سمت شبه جزیره کریمه در حرکت بود، شد.
گفتنی است، کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه اعلام کرد بر اساس اطلاعات اولیه، سه نفر در نتیجه انفجار در پل کریمه جان خود را از دست دادند.
در حال حاضر، اجساد دو قربانی از آب بیرون آورده شده است - یک مرد و یک زن، هویت آنها مشخص می شود. کمیته تحقیق همچنین جزئیات کامیون و مالک آن را مشخص کرد. او ساکن منطقه کراسنودار است، اقدامات تحقیقاتی در محل زندگی وی آغاز شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала