پیش بینی مشکلات جدید برای آمریکایی ها پس از تصمیم اوپک پلاس

© AFP 2023 / Getty Images / Spencer Plattپیش بینی مشکلات جدید برای آمریکایی ها پس از تصمیم اوپک پلاس
پیش بینی مشکلات جدید برای آمریکایی ها پس از تصمیم اوپک پلاس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2022
اشتراک
کارشناسان آمریکایی در گفتگو با شبکه تلویزیونی ABC ابراز عقیده کردند که پس از تصمیم اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت، ممکن است قیمت بنزین در ایالات متحده دوباره افزایش یابد و قیمت بلیت هواپیما نیز در آینده نزدیک بالا برود.
به گزارش اسپوتنیک، در برنامه این شبکه تلویزیونی گفته می شود کاهش تولید می تواند منجر به افزایش زیادی در هزینه های انرژی از جمله بنزین و گرمایش خانه در ایالات متحده شود. پیش بینی می شود این رشد بیشترین تأثیر را بر مناطق جنوبی و شمال شرق آمریکا بگذارد.
پاتریک دی هان، رئیس تجزیه و تحلیل بازار نفت و گاز در شرکت GasBuddy گفت: "به احتمال زیاد، این بدان معناست که قیمت ها در پمپ بنزین ها بین 10 تا 30 سنت در هر گالن (3.8 لیتر) افزایش می یابد. قیمت بنزین در ایالات متحده در حال حاضر به دلیل تقاضای زیاد شروع به افزایش کرده به طوری که میانگین ملی هر گالن 3.83 دلار است اگرچه هفته گذشته این قیمت 5 سنت کمتر بود.
 در آمریکا از اقدام جدید روسیه پس از تعیین سقف قیمت نفت ترسیدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.10.2022
در آمریکا از اقدام جدید روسیه پس از تعیین سقف قیمت نفت ترسیدند
علاوه بر این، امسال ممکن است یکی از گران ترین فصل ها برای سفر در تعطیلات باشد. مثلاً میانگین قیمت بلیط هواپیمای رفت و برگشت در روز شکرگزاری 281 دلار است که 25 درصد بیشتر از سال گذشته است. پروازها در کریسمس حتی گرانتر هستند: میانگین قیمت آنها به 435 دلار می رسد که 55 درصد بیشتر از قیمت های سال گذشته است.
روز چهارشنبه، اوپک پلاس موافقت کرد که تولید نفت خود را به میزان 2 میلیون بشکه در روز از نوامبر کاهش دهد و سطح تولید توافق شده برای اوت را به عنوان نقطه مرجع در نظر خواهد گرفت. این اتحادیه نفتی تصمیم خود را با ابهامات پیرامون اقتصاد جهانی و پیش‌بینی‌ها برای وضعیت بازار نفت توضیح داد. کاخ سفید گزارش داد که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده از تصمیم "کوته بینانه" اوپک دلسرد شده و قصد دارد با وارد کردن کالاهای بیشتر با استفاده از ذخایر استراتژیک از بازار حمایت کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала