- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

لاوروف: ناتو و اروپا با ساز اوکراین می رقصند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.10.2022
اشتراک
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه اعلام کرد ناتو و اروپا با ساز اوکراین می رقصند و علیرغم اظهارات زلنسکی از جمله در مورد سلاح های هسته ای به رساندن اسلحه به کی یف ادامه می دهند.
به گزارش اسپوتنیک، لاوروف طی یک سخنرانی ویدئویی در چارچوب چهارمین نشست کمیسیون شورای عمومی حزب روسیه متحد در مورد همکاری بین المللی و حمایت از هموطنان خارج از کشور گفت: "همانطور که می‌دانید، دیروز باصطلاح شورای جامعه اروپا تشکیل شد که به ابتکار رئیس‌جمهور مکرون بود و به دنبال آن رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپاجوزپ بورل با افتخار اعلام کرد که روند تشکیل یک ساختار امنیتی بدون مشارکت روسیه آغاز می شود. به طور کلی، آنها به سادگی با ساز کیف می رقصند و خیالات دیوانه وار کسانی را که هنوز در آنجا قدرت دارند تشویق می کنند".
لاوروف افزود: "بنابراین، هم ایالات متحده و هم متحدانش مسئولیت بزرگی را برای افزایش خطرناک تنش بین‌المللی با سلاح دادن به زلنسکی، علی‌رغم اینکه علنا ​​جاه‌طلبی‌های هسته‌ای خود را اعلام می‌کند، بر عهده می‌گیرند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала