مدودف: غرب قصد دارد تا انتهای راه مخالف روسیه برود

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر مدودف: غرب قصد دارد تا انتهای راه مخالف روسیه برود
مدودف: غرب قصد دارد تا انتهای راه مخالف روسیه برود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.10.2022
اشتراک
رئیس شورای امنیت روسیه، گفت: غرب قصد دارد محدودیت‌ های بی‌ معنای جدیدی علیه آن اعمال کند، به این امید که مانند سال‌ های اخیر، اقتصاد روسیه را تا حد امکان تضعیف کند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف نایب رئیس شورای امنیت روسیه، اظهار کرد: غرب قصد دارد تمام راه را علیه روسیه ببندد و محدودیت‌ های بی‌ معنای جدیدی را اعمال کند، پیامدهای تحریم‌ های بی‌ رویه همه کشورها را تحت تأثیر قرار خواهد داد، بدون تجارت عادی بین‌ المللی، هرج و مرج و فقر در نقاط مختلف جهان احساس خواهد شد.
مدودف در کانال تلگرامی خود نوشت: هیچ توهّمی وجود ندارد، غرب قصد دارد تا انتها علیه روسیه حرکت کند؛ محدودیت‌ های بی‌ معنای جدیدی علیه آن اعمال کند، به این امید که مانند سال‌ های اخیر، اقتصاد روسیه را تا حد امکان تضعیف کند.
ترکش های ناشی از چنین استفاده بی رویه از ابزار تحریمی و بدون تجارت بین المللی عادی، منجر به هرج و مرج در تمام کشورهای جهان و فقر به مردم بی گناه می گردد.
در ۶ اکتبر، اتحادیه اروپا به طور رسمی بسته جدید تحریم ها علیه روسیه را منتشر کرد، این محدودیت ها از ۷ اکتبر اجرایی می شود. در این سند، از جمله، مبنایی برای تعیین سقف قیمت نفت روسیه برای حمل و نقل دریایی آن وجود دارد.
در عین حال حمل و نقل سوخت بالاتر از سقف قیمت مشخص شده ممنوع است و از ۵ دسامبر اجرایی می شود. (ممنوعیت عرضه فرآورده‌ های نفتی گرانتر از حد تعیین‌ شده از ۱۴ بهمن ماه اجرایی می‌ شود.)
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала