اپل سعی کرد انفجار ساعتش را بپوشاند

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر اپل سعی کرد انفجار ساعتش را بپوشاند
اپل سعی کرد انفجار ساعتش را بپوشاند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.10.2022
اشتراک
کاربر اپل واچ برای انفجار ساعت با فوریت های پزشکی تماس می گیرد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از تماس صاحب دستگاه اپل واچ با شرکت اپل، این کمپانی تلاش کرد تا ماجرای انفجار اپل واچ را پنهان کند.
به گفته خبرنگاران، صاحب اپل واچ ۷ با کمپانی اپل تماس گرفت و گفت که ساعتش منفجر شده است؛ مصرف کننده خاطرنشان کرد که با اپل تماس گرفته است، اما پشتیبانی فوری دریافت نکرده است - در عوض، شرکت به او پیشنهاد داد که یک سند عدم افشا را امضا کند. صاحب دستگاه به درخواست اپل توجهی نکرده و ماجرا را به خبرنگاران گزارش داده است.
صاحب اپل واچ گزارش داد که یک روز ساعت او گرمتر از حد معمول شد، کاربر گجت را برداشت و متوجه شد که شیشه پشتی شروع به ترکیدن کرده است. روز بعد، صاحب متوجه شد که نمایشگر دستگاه نیز آسیب دیده است - به دلیل گرما و دود شدید، مالک مجبور شد ساعت اپل را به داخل حیاط ببرد تا ساعت باعث آتش سوزی در خانه نشود.
صاحب اپل واچ در گفتگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد که کارمندان اپل نمی توانند مشکل او را حل کنند و توصیه های سریع ارائه دهند. این شرکت فقط توصیه کرد که "به ساعت دست نزنید" و از او خواسته بود که در مورد این مورد به کسی چیزی نگوید.
در اوایل اکتبر، در ایالت نبراسکا (ایالات متحده آمریکا)، اولین مورد تماس خودکار با آیفون پلیس پس از تصادف ثبت شد. با وجود پاسخ سریع اورژانس، نجات افراد حادثه دیده ممکن نشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала