کرملین : چه کسانی از وضعیت اضطراری در نورد استریم سود می برند

© Photo / Forsvarskommandoenنشت گاز در نورد استریم
نشت گاز در نورد استریم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.10.2022
اشتراک
پسکوف گفت که تخمین زمان بازسازی نورد استریم غیرممکن است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت: تعدادی از کشورهای اروپایی و همچنین روسیه علاقه ای به وضعیت اضطراری در نورد استریم ندارند، زیرا آنها مسیرهای پشتیبان برای تامین سوخت و امکان تامین خود را از دست داده اند. در مورد ذینفعان آنچه اتفاق افتاده است، برای ایالات متحده سودآور است که LNG گران قیمت بفروشد، به علاوه کشورهایی وجود دارند که از نظر فناوری قادر به چنین خرابکاری هستند.
پسکوف گفت: قطعاً احزاب یا طرف هایی هستند که در غیاب کارکرد این خطوط لوله گاز، این فرصت را پیدا می کنند که گاز مایع خود را بیشتر به قیمت بالاتر بفروشند. این موضوع اول. این کشور به خوبی شناخته شده است یعنی ایالات متحده آمریکا. کشورهایی هم هستند که توانایی های نظامی-فناوری برای انجام چنین خرابکاری هایی را دارند. این کشورها نیز برای همه متخصصان شناخته شده هستند.
وی همچنین خاطرنشان کرد که "کشورهایی هستند که اصلاً علاقه ای به این موضوع ندارند". پسکوف افزود: اینها کشورهای اروپایی هستند که از هرگونه مسیر پشتیبان برای تامین گاز محروم هستند که برای اقتصاد بسیار ضروری است. و کشورهایی هستند که این گاز را می فروشند که فرصت فروش حجم قابل توجهی گاز را از دست می دهند، مانند روسیه.
پسکوف در خاتمه گفت: بنابراین، در اینجا فهرستی از شرایط کاملاً شفاف و قابل درک است. علاوه بر این، البته شما اظهارات رئیس سرویس اطلاعات خارجی ما - (سرگئی) ناریشکین را شنیده اید که در مورد داده های خاصی صحبت کرده است که آنها در اختیار دارند، اما این داده ها برای افشای عمومی نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала