پشت پرده اغتشاش‌ها و ناآرامی ها در ایران

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر انتشار متن پیام محرمانه رهبرایران به نمایندگان مجلس
انتشار متن پیام محرمانه رهبرایران  به نمایندگان مجلس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.10.2022
اشتراک
آیت الله خامنه ای: من به صراحت می‌گویم این اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی آمریکا و رژیم غاصب و جعلی اسرائیل بود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ایرنا"، آیت الله خامنه ای، رهبر ایران اظهار داشت"من به صراحت می‌گویم این اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی آمریکا و رژیم غاصب و جعلی اسرائیل بود و حقوق بگیران آنها و برخی از ایرانی های خائن در خارج به آنها کمک کردند".
وی در ادامه افزود: "با صراحت می‌گویم این حوادث طراحی امریکا، رژیم اسرائیل و دنباله‌روهای آنها است. مشکل اصلی آنها با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور است. ملت ایران در این حوادث کاملاً قوی ظاهر شد و در آینده نیز هر جا که لازم باشد، شجاعانه وارد میدان خواهد شد.
در دنیا، اغتشاش‌های زیادی به‌وجود می‌آید و در اروپا و به خصوص فرانسه و پاریس هر چند وقت یک‌بار اغتشاش مفصلی به‌وجود می‌آید اما آیا تاکنون شده است که رئیس‌جمهور امریکا مجلس نمایندگان امریکا از اغتشاشگران حمایت کنند و بیانیه بدهند؟
آیا سابقه دارد که پیام بدهند و بگویند در کنار شما هستیم؟ آیا سابقه دارد رسانه‌های جمعی وابسته به سرمایه‌داری آمریکا و مزدوران آنها همانند برخی دولت‌های منطقه و از جمله سعودی‌ها از اغتشاشگران در این کشورها حمایت کنند؟ و آیا سابقه دارد امریکایی‌ها اعلام کنند که ما فلان سخت‌افزار یا نرم‌افزار اینترنتی را در اختیار اغتشاشگران قرار می‌دهیم تا به راحتی ارتباط برقرار کنند؟
روزنامه اطلاعات: اگر می خواهید بغض جامعه ایران سر باز نکند، با مردم حرف بزنید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.10.2022
روزنامه اطلاعات: اگر می خواهید بغض جامعه ایران سر باز نکند، با مردم حرف بزنید
اما چنین حمایت‌هایی در ایران بارها اتفاق افتاده است. پس چگونه است که برخی‌ها دست خارجی را نمی‌بینند و چگونه انسان هوشمند احساس نکند که در پشت این حوادث دستهای دیگری در کار است.
طراحی و اقدامات دشمنان نشان‌دهنده باطن آنها است. همان دشمنی که در اظهارات دیپلماسی می‌گوید ما قصد تهاجم به ایران و تغییر نظام و قصد دشمنی نداریم، چنین باطنی دارد و به دنبال توطئه ایجاد اغتشاش، ‌نابود کردن امنیت کشور و تحریک هیجان کسانی است که ممکن است با برخی هیجان‌ها تحریک شوند.
آمریکا فقط مخالف جمهوری اسلامی نیست و با ایران قوی و مستقل نیز مخالف است، افزودند: آنها به دنبال ایران دوران پهلوی هستند که همچون گاو شیرده مطیع اوامر آنها بود".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала