Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

نوع لباس پوشیدن ماکرون همزمان با بحران انرژی در اروپا تغییر کرد+عکس

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر نوع لباس پوشیدن ماکرون همزمان با بحران انرژی در اروپا تغییر کرد+عکس
نوع لباس پوشیدن ماکرون همزمان با بحران انرژی در اروپا تغییر کرد+عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.10.2022
اشتراک
رئیس جمهور فرانسه با ظاهری متفاوت جلوی دوربین ظاهر شد.
به گزارش اسپوتنیک، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه با ظاهری متفاوت جلوی دوربین ظاهر شد، این مدل جدید لباس پوشیدن به دلیل تمایل به صرفه جویی در انرژی است. وی به جای پیراهن مردانه زیر کت و شلوار با یقه اسکی در مقابل مردم ظاهر شد.
پیش از این، رئیس وزارت دارایی فرانسه گفته بود که مقامات برای صرفه جویی در هزینه ها اکنون لباس گرم تر می پوشند. به طور کلی، مسئولان کاهش 10 درصدی مصرف انرژی را هدف گذاری کرده اند.
رسانه های فرانسوی خاطرنشان کردند که ماکرون ژاکت و یقه اسکی پوشیده بود که نماد جدیدی از سیاست "هوشمندی انرژی" اعلام شده توسط رئیس جمهور فرانسه در تابستان است.
مکرون روز دوشنبه همزمان با راه‌اندازی پلتفرم آنلاین شورای ملی بازسازی یک پیام ویدیویی ضبط کرد که در آن شهروندان می‌توانند پیشنهادات خود را در مورد مسائل مهمی مانند تغییرات آب و هوا یا اشتغال بیان کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала