- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

رسانه: اوکراین در ازای موشک‌های آمریکایی، وعده شفافیت درباره اعلام اهداف را داد

© Photo / 2019 Lockheed Martin Corporationرسانه: اوکراین در ازای موشک‌های آمریکایی، وعده شفافیت درباره اعلام اهداف را داد
رسانه: اوکراین در ازای موشک‌های آمریکایی، وعده شفافیت درباره اعلام اهداف را داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.10.2022
اشتراک
منبع: اوکراین وعده داد تا به طور شفاف "کامل و مستمر" فهرست اهداف مورد اصابت را در ازای موشک هایی با برد 300 کیلومتر بدهد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه غربی، منبع مطلعی اعلام کرد: اوکراین وعده داد تا به طور شفاف "کامل و مستمر" فهرست اهداف مورد اصابت را در ازای موشک هایی با برد 300 کیلومتر بدهد.
رسانه غربی با استناد به چند مسئول مطلع بدون ذکر نام آنها در وبسایتش نوشت: "در تلاش برای غلبه بر مقاومت دولت بایدن برای ارائه انواع جدیدی از سامانه‌های موشکی دوربرد، دولت اوکراین به آمریکا شفافیت کامل و مداوم در مورد فهرست اهداف مشکوک روسیه ارائه می‌کند".
پیش از این، ایالات متحده از ارائه موشک های با برد حدود 300 کیلومتر به کی‌‌یف خودداری می کرد، زیرا می ترسید که اوکراین از آنها برای گلوله باران سرزمین روسیه استفاده کند که این امر باعث تعمیق درگیری با غرب می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала