تأئید پیش نویس الحاق سه جمهوری به روسیه

© Sputnik / Maksim Zakharov /  مراجعه به بانک تصاویر پرچم روسیه
پرچم روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.10.2022
اشتراک
پیش‌نویس پیوستن جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک، مناطق زاپروژیا و خرسون به روسیه به دومای ایالتی ارائه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، پاول کراشنینیکوف، رئیس کمیته دومای دولتی در امور ایالت‌سازی و قانون گذاری دولتی روسیه اعلام کرد پیش نویس قوانین پیوستن جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک، مناطق زاپروژیا و خرسون به فدراسیون روسیه به دومای ایالتی ارائه شده است.
پیش‌نویس قوانین پیوستن جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک، مناطق زاپروژیا و خرسون به فدراسیون روسیه به تصویب کمیته دومای دولتی در امور ایالت‌سازی و قانون‌گذاری رسید.
کراشنینیکوف به خبرنگاران گفت: "چهار پیش نویس قانون اساسی فدرال در مورد ورود جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک، مناطق زاپروژیا و خرسون به فدراسیون روسیه توسط رئیس جمهور فدراسیون روسیه به دومای ایالتی ارائه شد.
پیش از این مشخص شد که دادگاه قانون اساسی فدراسیون روسیه موافقت نامه های مربوط به ورود مناطق مذکور به روسیه را تایید کرده است.
Празднование присоединения к России ЛНР, ДНР, Херсонской и Запорожской областей в регионах РФ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2022
حمایت از سربازان مدافع دونباس در میدان سرخ+ویدئو
گفتنی است، مراسم امضای توافقنامه های الحاق چهار سرزمین جدید - جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین مناطق خرسون و زاپروژیا به روسیه با حضور ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه امروز جمعه در تالار گئورگیوسکی کرملین با حضور نمایندگان پارلمان برگزار می‌شود.
یادآور می شود همه پرسی درباره موضوع الحاق به روسیه از 23 تا 27 سپتامبر در جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در استان های خرسون و زاپروژیا برگزار شد. با توجه به نتایج پردازش 100٪ از آرا، در جمهوری خلق دونتسک ، 99.23٪، در جمهوری خلق لوهانسک 98.42٪، در استان خرسون 87.05٪، در استان زاپروژیا 93.11٪از مردم به پیوستن به فدراسیون روسیه رای دادند. پوتین هفته گذشته اعلام کرده بود روسیه از تصمیمی که توسط ساکنان مناطق دونباس، زاپروژیا و خرسون اتخاذ شده، حمایت خواهد کرد.
خود مردم این مناطق ابتکار برگزاری فوری همه پرسی را مطرح کردند. به گفته نمایندگان این جمهوری ها و مناطق، پیوستن به روسیه باعث امنیت سرزمین های آنها و احیای عدالت تاریخی خواهد شد. به نظر آنها، این تصمیم در شرایط اجرای اقدامات تروریستی مداوم توسط مقامات اوکراینی و اعضای ناتو که برای کشتن غیرنظامیان سلاح تحویل می دهند، بسیار ضروری است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала