لاوروف نماینده بررسی معاهدات مربوط به پذیرش مناطق جدید شد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف نماینده بررسی معاهدات مربوط به پذیرش مناطق جدید شد
لاوروف نماینده بررسی معاهدات مربوط به پذیرش مناطق جدید شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.10.2022
اشتراک
ولادیمیر پویتین، وزیر امور خارجه روسیه و معاون وزیر امور خارجه روسیه را به عنوان نمایندگان خود در هنگام بررسی معاهدات پارلمان در مورد پذیرش مناطق جدید به روسیه منصوب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و یوگنی ایوانف معاون وزیر امور خارجه روسیه را به عنوان نمایندگان خود در هنگام بررسی معاهدات پارلمان در مورد پذیرش مناطق جدید به روسیه منصوب کرد، این دستور در درگاه اینترنتی رسمی اطلاعات حقوقی منتشر شد.
در ۳۰ سپتامبر، در تالار گئورگیفسکی کرملین، پس از نتایج همه پرسی، مراسم امضای موافقت نامه هایی برای پذیرش جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک، مناطق زاپوروژیه و خرسون به روسیه برگزار شد. این اسناد توسط ولادیمیر پوتین و سران مناطق، دنیس پوشیلین، لئونید پاسچنیک، اوگنی بالتسکی و ولادیمیر سالدو امضا شد.
وزیر امور خارجه روسیه سرگئی لاوروف به همراه معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه اوگنی سرگئیویچ ایوانف، به عنوان نمایندگان رسمی رئیس جمهور فدراسیون روسیه منصوب شدند.
همچنین فدراسیون روسیه سؤالاتی را در مورد تصویب معاهده بین فدراسیون روسیه و جمهوری خلق دونتسک بررسی می کند. در این سند آمده است: معاهده بین فدراسیون روسیه و منطقه خرسون در ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ در مسکو امضا شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала