خنثی سازی گروه تروریستی که در قفقاز قصد داشتند یک پل را منفجر کنند

© Photo / Federal Security Service of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر خنثی سازی گروه تروریستی که در قفقاز قصد داشتند یک پل را منفجر کنند
خنثی سازی گروه تروریستی که در قفقاز قصد داشتند یک پل را منفجر کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.10.2022
اشتراک
وزارت اطلاعات و امنیت روسیه از خنثی سازی تروریست هایی که در کاباردینو-بالکاریا (منطقه ای در قسمت قفقاز روسیه) قصد داشتند یک پل را منفجر کنند، خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس گزارش وزارت اطلاعات و امنیت روسیه (FSB)، تروریست های منحل شده در کاباردینو-بالکاریا قصد داشتند یک پل را در نزدیکی روستای "سالداتسکایا منفجر کنند، همدست آنها بازداشت شد.
سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه به همراه کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه، وزارت امور داخلی روسیه و گارد ملی، از خرابکاری و اقدام تروریستی در تأسیسات زیرساخت حمل و نقل جمهوری کاباردینو-بالکاریا جلوگیری کردند. در نتیجه فعالیت های عملیاتی-جستجو در نزدیکی پل راه آهن در عرض کانال در منطقه روستای سولداتسکایا، منطقه پروخلادنسکی، دو تروریست مسلح را که در حال نصب مواد منفجره در زیر ریل راه آهن بودند، شناسایی کردند... علاوه بر این، یک همدست تروریست ها نیز بازداشت.
خاطرنشان می شود که تروریست ها در تلاش برای مقاومت خنثی شدند، هیچ قربانی در بین افسران انتظامی وجود نداشت. قطعات و ادوات ساخت مواد منفجره، وسایل ارتباطی حاوی اطلاعاتی مبنی بر نیت مجرمانه در آدرس محل سکونت یکی از مجرمان کشف و ضبط شد... پرونده‌ های جنایی با عنوان آمادگی برای خرابکاری آغاز و در حال بررسی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала