- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

تصویب قرارد الحاق مناطقه جدید به روسیه، فردا در دوما انجام می شود

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر تصویب قرارد درباره الحاق مناطقه جدید به روسیه فردا در دوما انجام می شود
تصویب قرارد درباره الحاق مناطقه جدید به روسیه فردا در دوما انجام می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.10.2022
اشتراک
دومای ایالتی روز دوشنبه اصلاحات قوانین و تصویب موافقت نامه ها در مورد مناطق جدید به روسیه را بررسی خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو والودین، رئیس دوما، گفت که دومای ایالتی روسیه پیش نویس قوانین قانون اساسی و معاهدات تصویبی برای مناطق جدید را روز دوشنبه بررسی خواهد کرد.
گفتنی است، دادگاه قانون اساسی روسیه معاهدات مربوط به پذیرش جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین مناطق زاپوروژیا و خرسون را به قانون اساسی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته است.
والودین گفت: روز دوشنبه، اصلاح قوانین اساسی و همچنین تصویب معاهدات بین المللی را بررسی خواهیم کرد.
پوتین: هر کاری را برای حمایت از مناطق جدید و امنیت آنها انجام خواهیم داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2022
پوتین: هر کاری را برای حمایت از مناطق جدید و امنیت آنها انجام خواهیم داد
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پیش نویس قانون اساسی فدرال را در مورد پذیرش مناطق جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک، مناطق زاپوروژیا و خرسون را به دوما ارائه داد.
سرویس مطبوعاتی کمیته دومای دولتی در مورد ساخت و ساز و قانون گذاری دولتی اعلام نمود: امروز، چهار پیش نویس قانون اساسی فدراد در مورد الحاق جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک، مناطق زاپوروژیا و خرسون به فدراسیون روسیه توسط رئیس جمهور فدراسیون روسیه به دومای دولتی ارائه شد . طبق این سند، این دو منطقه و دو جمهوری، در قانون اساسی روسیه پذیرفته شده اند. نام این دو جمهوری و دو منطقه به موضوع جدید فدراسیون روسیه در بخش اول ماده 65 قانون اساسی روسیه که مناطق روسیه را فهرست می کند، درج خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала