شهردار پایتخت ایران خسارات وارده به تهران در جریان ناآرامی های اخیر را اعلام کرد

© Photo / IRNAشهردار پایتخت ایران خسارات وارده به تهران در جریان ناآرامی های اخیر را اعلام کرد
شهردار پایتخت ایران خسارات وارده به تهران در جریان ناآرامی های اخیر را اعلام کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.10.2022
اشتراک
شهردار تهران با اشاره به خسارات وارده به شهرداری تهران در ناآرامی‌های اخیر گفت: در این مدت ۴۳ دستگاه اتوبوس شهری، ۵۴ ایستگاه اتوبوس و ۲۵ دستگاه خودرو آتش نشانی شهر تهران دچار آسیب شد که یک دستگاه از خودروهای آتش نشانی به طور کامل در آتش سوخت.
به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا زاکانی در حاشیه برگزاری مراسم کلنگ زنی ۱۰ هزار واحد مسکونی در جمع خبرنگاران درباره خسارت‌های وارده به شهرداری تهران در ناآرامی‌های اخیر اظهار داشت: یکی از نکاتی که دائم بیان می‌کنم این است که ظلم مضاعفی به مردم شهر تهران است که یک عده‌ای اعتراض را به آشوب تبدیل می‌کنند و آن را به جان مردم تسری می‌دهند.
زاکانی خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات زشت اعتراضات اخیر این بود که اغتشاشگران به پاکبانان و آمبولانس‌ها متعرض شدند. ما همه خسارت‌ها و مشکلات پیش آمده را جمع‌بندی کرده‌ایم و قرار است به دستگاه قضایی منتقل کنیم.
شهردار تهران درباره صدور ۶ هزار پروانه ساخت به رغم وجود ۲۰۰ هزار پلاک فرسوده در تهران گفت: ۲۰۰ هزار پلاک فرسوده‌ در کل شهر تهران قرار دارد که شامل ۴۵۶۰ هکتار بافت فرسوده در شهر تهران است که صدور ۶ هزار پروانه ساخت در شهر تهران ناظر به بسته های تشویقی است که شهرداری تهران ایجاد کرده است.
سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2022
سردار حسن زاده از مجروح شدن ۱۸۵ بسیجی در آشوب های اخیر در تهران خبر داد
وی افزود: به عبارتی امکان صدور ۶ هزار واحد مسکونی انتظاری است که از دادن طبقات تشویقی در بافت فرسوده وجود دارد که خود مردم اقدام به ساخت پلاک‌های فرسوده خود کنند.
زاکانی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعیین تکلیف ساختمان‌های واجد ارزش و میراثی واقع در ساصد گفت: این ساختمان‌های ارزشمند در بخش قدر السهم شهرداری تهران واقع شده که می خواهیم این مجموعه های تاریخی را حفظ کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала