پاتروشف: توانایی آمریکا برای حفظ هژمونی و سلطه خود به طور فزاینده ای محدود می شود

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه
نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2022
اشتراک
نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه در هجدهمین نشست سران سازمان های امنیتی و اطلاعاتی اتحادیه کشورهای مستقل مشترک النافع گفت: توانایی ایالات متحده آمریکا برای حفظ هژمونی و سلطه خود روز به روز محدودتر می شود، اما واشنگتن فعالانه در تلاش است تا اوضاع را در کشورهای مختلف را بی ثبات کند.
به گزارش اسپوتنیک، وی گفت : امروز آشکار است که توانایی ایالات متحده برای حفظ هژمونی خود در عرصه های سیاسی، نظامی، اقتصادی و ایدئولوژیک به طور فزاینده ای محدود می شود. بدون انحراف منابع بزرگ انجام می شود و سودهای سیاسی و اقتصادی به همراه دارد. در این شرایط، مقامات آمریکا بر آن هستند که هر اقدامی برای تقویت نفوذ خود باید بدون استفاده منابع کلان انجام شده و سودهای سیاسی و اقتصادی به همراه داشته باشد. این امر در مورد سازماندهی انقلاب های رنگی برای سرنگونی رژیم های نامطلوب نیز صدق می کند".
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2022
پوتین: غرب می خواهد تا یک قتل عام خونین در کشورهای مستقل مشترک المنافع ایجاد کند
پیشتر سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه اعلام کرده بود هدف غرب این است که فضای پس از فروپاشی شوروی را بیش از پیش تکه تکه کرده و میان ملت ها نزاع و درگیری ایجاد کند و نمونه روشن آن ایجاد پایگاه "ضد روسیه" در اوکراین است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала