سخنگوی کرملین: حمله به مناطق آزاد شده، تجاوز به روسیه محسوب خواهد شد

© Sputnik / Alekseiy Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه
دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2022
اشتراک
دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در پاسخ به این سوال که آیا مسکو گلوله باران های مناطق جدید پس از ورود آنها به فدراسیون روسیه را به عنوان تجاوز علیه خود تلقی خواهد کرد یا خیرگفت: این چیز دیگری نخواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، پسکوف تأکید کرد که کل قلمرو جمهوری دموکراتیک جمهوری خلق دونتسک در مرزهای استان دونتسک در سال 2014 آزاد خواهد شد.
مراسم امضای توافقنامه های الحاق چهار سرزمین جدید - جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین مناطق خرسون و زاپروژیا به روسیه با حضور ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه امروز جمعه در تالار گئورگیوسکی کرملین با حضور نمایندگان پارلمان برگزار می‌شود.
یادآور می شود همه پرسی درباره موضوع الحاق به روسیه از 23 تا 27 سپتامبر در جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در استان های خرسون و زاپروژیا برگزار شد. با توجه به نتایج پردازش 100٪ از آرا، در جمهوری خلق دونتسک ، 99.23٪، در جمهوری خلق لوهانسک 98.42٪، در استان خرسون 87.05٪، در استان زاپروژیا 93.11٪از مردم به پیوستن به فدراسیون روسیه رای دادند. پوتین هفته گذشته اعلام کرده بود روسیه از تصمیمی که توسط ساکنان مناطق دونباس، زاپروژیا و خرسون اتخاذ شده، حمایت خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала