ایران پاسخ غرب به حملات به تروریست ها در شمال عراق را "گزینشی" خواند

© Photo / IRNAایران پاسخ غرب به حملات به تروریست ها در شمال عراق را گزینشی خواند
ایران پاسخ غرب به حملات به تروریست ها در شمال عراق را گزینشی خواند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2022
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه ایران اظهارات غرب درباره حمله تهران به اردوگاه‌های گروه‌های تروریستی ضد ایرانی در کردستان عراق را گزینشی و تبعیض آمیز خواند و در بیانیه ای اعلام نمود کسانی که چنین واکنشی نشان می‌دهند، ناقض تعهدات در قبال مبارزه با تروریسم هستند.
در بیانیه ناصر کنعانی نماینده رسمی وزارت امور خارجه ایران در کانال تلگرامی این وزارتخانه منتشر شد، آمده است: "ایران در عزم خود برای انجام تعهدات بین المللی خود و تلاش برای جلوگیری از اقدامات تروریستی و به طور موثر تزلزل ناپذیر است. با آن مبارزه می کند."
کنعانی گفت: متأسفانه کشورهایی که این بیانیه را صادر کرده‌اند، با حفظ عادت ناگوار خود در رفتار گزینشی و تبعیض‌آمیز و در عین حال اظهارات یک‌جانبه، تعهدات بین‌المللی خود را برای مبارزه با تروریسم نقض می‌کنند.
کشورهای عربی خلیج فارس درباره پایان درگیری با قطر به  توافق رسیدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2022
واکنش عربستان به حملات ایران به اهدافی در کردستان عراق
گفتنی است، قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارشنبه با موشک ‌های نقطه‌ زن و پهپاد های انهدامی، چند مقر تجزیه طلبان کرد را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ ای اعلام کرد:
مرحله جدید عملیات علیه مواضع و مقرهای گروهک ‌های تروریستی ضد ایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق آغاز و تا دفع موثر تهدید و برچیده شدن مقرهای گروهک‌ های تروریستی با قاطعیت ادامه خواهد داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала