- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

وزارت دفاع روسیه: یگان های بسیج شده جزئی به مناطق آزاد شده اعزام می شوند

© Sputnik / Uliana Solovyova /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع روسیه: یگان های بسیج شده جزئی به مناطق آزاد شده اعزام می شوند
وزارت دفاع روسیه: یگان های بسیج شده جزئی به مناطق آزاد شده اعزام می شوند   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه در سخنانی اعزام بسیجیان و داوطلبان در بسیج نیروهای مسلح کشور را به مناطق آزاد شده اعزام خواهد کرد تا از آن مناطق دفاع کنند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام نمود که شهروندان بسیج شده در روسیه در حین آموزش رزمی بر اساس یک زمین آموزشی نظامی در منطقه لنینگراد اعزام خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که داوطلبان و کسانی که به عنوان بخشی از بسیج جزئیی به خدمت فراخوانده شده اند، پس از انجام هماهنگی های رزمی، در دفاع از مناطق آزاد شده شرکت خواهند کرد.
وزارت دفاع روسیه در ادامه این بیانیه گفت: "پس از انجام هماهنگی‌های رزمی، یگان‌های متشکل از شهروندان و داوطلبان بسیج، عملیات کنترل و دفاع از مناطق آزاد شده و همچنین به عنوان بخشی از یگان‌های ذخیره و تقویتی روسیه را آغاز خواهند کرد".
توضیحات وزارت دفاع روسیه درباره بسیج جزئی در کشور - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.09.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
توضیحات وزارت دفاع روسیه درباره بسیج جزئی در کشور
در روسیه، با فرمان رئیس جمهور پوتین، بسیج جزئیی از 21 سپتامبر اعلام شده است. به گفته سرگی شایگو، وزیر دفاع روسیه، در مجموع 300000 نیروی ذخیره فراخوانده خواهند شد که کمی بیش از یک درصد از کل منابع بسیج کشور است.
اداره کل سازمانی و بسیج ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در ادامه افزود: بر اساس قانون، اتباع از افراد عادی و گروهبان زیر 35 سال، افسران درجه یک - تا 50 سال، افسران ارشد - تا 55 سال مشمول خدمت برای این فراخوان وظیفه هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала