دو میلیون نفر در ایالت فلوریدا آمریکا به دلیل وقوع طوفان ایان بدون برق ماندند + ویدئو

© AP Photo / Ismael Franciscoدو میلیون نفر در ایالت فلوریدا آمریکا به دلیل وقوع طوفان ایان بدون برق ماندند
دو میلیون نفر در ایالت فلوریدا آمریکا به دلیل وقوع طوفان ایان بدون برق ماندند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2022
اشتراک
پورتال Poweroutage.com که داده‌های شرکت‌های شبکه در آمریکای شمالی را جمع‌آوری می‌کند، اعلام کرد تعداد مصرف‌کنندگان برق بدون برق در ایالت فلوریدا آمریکا در نتیجه طوفان ایان از 2 میلیون نفر فراتر رفته است.
به گزارش اسپوتنیک، در آمار 22.15 به وقت محلی (5 و 45 دقیقه امروز به وقت تهران ) ذکر شده که "تعداد مصرف کنندگانی که برقشان قطع شده، 2 میلیون و دو هزار و هفت است".
به این ترتیب در حال حاضر حدود 20 درصد از کل مصرف کنندگان برق ثبت شده در این ایالت بدون برق هستند.
پیش از این، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، با شهرداران تعدادی از شهرهای ایالت فلوریدا که گرفتار طوفان یان بودند، تماس گرفته و به آنها در خصوص حمایت کامل دولت فدرال اطمینان داد.
طوفان "ایان" روز چهارشنبه در سواحل جنوب غربی فلوریدارخ داد . مرکز ملی طوفان ایالات متحده، ایان را یک "طوفان بسیار شدید رده 4" ارزیابی کرده است. حداکثر سرعت باد در این طوفان بیش از 240 کیلومتر در ساعت است. طوفان ایان چهارشنبه شب از غرب کوبا گذشت و شدت ان به حداکثر رده 5 در مقیاس سافیر-سیمپسون شدت یافت. در نتیجه آن برق در کوبا به طور کامل قطع شد و دو نفر در استان پینار دل ریو این کشور جان باختند. بیش از 50 هزار نفر در غرب و مرکز کوبا از خانه های خود تخلیه شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала