دور جدید حملات سپاه به اهدافی در کردستان عراق با موشک‌های نقطه زن و پهپادهای انتحاری

CC BY 4.0 / Tasnim news agency / دور جدید حملات سپاه ایران به اهدافی در اقیلم کردستان عراق با موشک‌های نقطه زن و پهپادهای انتحاری
دور جدید حملات سپاه ایران به اهدافی در اقیلم کردستان عراق با موشک‌های نقطه زن و پهپادهای انتحاری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2022
اشتراک
از صبح امروز دور جدید عملیات نیروی زمینی سپاه توسط موشک‌های نقطه زن و پهپادهای انتحاری علیه "مقر گروهک‌های تروریستی" در اقلیم کردستان عراق آغاز شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم،‌ دور جدید عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مقرهای گروهک های تروریستی تجزیه طلب مستقر در اقلیم کردستان عراق، از صبح امروز آغاز شده است.
در این عملیات مقرهای اصلی گروهک‌های ترویستی کومله، دموکرات و پاک( حزب آزاد کردستان) توسط موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای رزمی و انتحاری نیروی سپاه زیر ضربه قرار گرفته که خسارت و تلفات جدی برای آنها در پی داشته است.
سلسله‌عملیات های نیروی زمینی سپاه علیه مقرهای گروهک‌های تروریستی از 2 مهر ماه و در پی تلاش این گروهک‌ها برای ایجادآشوب و نا امنی در شهرهای مرزی کشور آغاز شده است.
سردار احمدعلی گودرزی ، فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2022
انهدام یک تیم تروریستی در مرز ایران
نیروی زمینی سپاه در همین رابطه اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرده که در آن چنین آمده است:
"پس از هشدار‌های لازم به مقامات اقلیم شمال عراق از طریق مبادی مربوطه مبنی بر برچیدن بساط فعالیت‌های گروه‌های تروریستی ضد ایرانی وابسته به استکبار جهانی در منطقه خود و بی اعتنائی نسبت به این خواسته مشروع و قانونی که با استمرار حضور گروهک‌های تروریستی و تعرض به مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران و مورد حمله قرار دادن برخی پایگاه‌ها و پاسگاه‌های مرزی کشورمان و همچنین پشتیبانی از آشوب‌های اخیر همراه بوده است، رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات آتشباری و حملات توپخانه‌ای خود را نسبت به مقر‌ها و مراکز استقرار آن‌ها در بخش‌هایی از اقلیم آغاز کرد.
از آنجا که طی این مدت بقایای گروهک‌های ضد انقلاب تروریستی پس از تحمل تلفات در منطقه پراکنده و تهدید علیه امنیت و آرامش مردم عزیز کشورمان همچنان باقی است، از صبح امروز (چهارشنبه 1401/7/6) مرحله جدید عملیات رزمندگان اسلام علیه مواضع، مقر‌ها و پادگان‌های گروهک‌های مذکور در عمق اقلیم شمال عراق با بهره گیری از یگان‌های موشکی و پهپادی نیروی زمینی سپاه و آتش پرحجم و ترکیبی موشک‌های نقطه زن و پهپاد‌های تهاجمی و انهدامی آغاز و ضربات مهلکی به آنان وارد شده است که متعاقباً جزئیات عملیات و تلفات و خسارت‌های وارده به دشمنان ملت ایران اطلاع رسانی خواهد شد.
بار دیگر تاکید می‌گردد این عملیات تا دفع موثر تهدید و برچیده شدن مقر‌های گروهک‌های تروریستی و اقدام مقامات اقلیم به تعهدات و مسئولیت‌های خود، با قاطعیت ادامه خواهد داشت.
سپاه پاسداران دوم مهر امسال عملیات آتشباری و توپخانه‌ای خود را علیه تروریست‌های تجزیه طلب آغاز کرده بود".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала