در آلمان خرابکاری علیه خط لوله گاز نورد استریم را حمله نامیدند

© Sputnik / Vitaly PodvitskiВ Германии диверсию против "Северных потоков" назвали атакой
В Германии диверсию против Северных потоков назвали атакой - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2022
اشتراک
به عقیده حزب راستگرای اپوزیسیون آلمانی، آلترناتیو برای آلمان، خرابکاری علیه خط لوله های گاز نورد استریم و نورد استریم 2 یک حمله جدی به آلمان است.
به گزارش اسپوتنیک، این حزب در بیانیه‌ای اعلام کرد: "دو نشت گاز در نورد استریم 1 و نورد استریم 2 تخریب زیرساخت‌های انرژی ما است، نه یک حادثه کوچک، بلکه یک حمله جدی به امنیت واردات ما". سخنگویان حزب آلترناتیو برای آلمان افزودند که مقامات آلمان به این "رویداد بی‌سابقه" بیش از حد "منفعلانه" واکنش نشان می‌دهند و ابراز امیدواری کردند که ائتلاف دولتی هر کاری را برای اطلاع از جزئیات این سانحه انجام دهد. آلترناتیو برای آلمان افزود: همچنین لازم است مشخص شود چه کسی ممکن است در چنین حمله ای ذینفع باشد.
حزب آلترناتیو برای آلمان خاطرنشان ساخت عاملان مرتبط با این حادثه نباید پیروز شوند و افزود: "به همین دلیل است که این خطوط لوله گاز باید در اسرع وقت تعمیر و به بهره برداری برسند. این نه تنها به عنوان یک سیگنال صحیح علیه جنایتکاران عمل می کند، بلکه برای تامین انرژی ما نیز اهمیت زیادی خواهد داشت." حزب آلترناتیو برای آلمان اعلام کرد همیشه از افتتاح نورد استریم 2 حمایت کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала