قدیروف یک کوادروکوپتر ساقط شده را نشان داد که نوشته بودند "سلام از نیویورک"+ویدیو

© Sputnik / Said Tzarnaev /  مراجعه به بانک تصاویر قدیروف یک کوادروکوپتر ساقط شدن را نشان داد که نوشته بودند "سلام از نیویورک"+ویدیو
قدیروف یک کوادروکوپتر ساقط شدن را نشان داد که نوشته بودند سلام از نیویورک+ویدیو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.09.2022
اشتراک
رئیس جمهور چچن تصاویری را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد که نشان می‌دهد یک کوادروکوپتر که در جریان عملیات نظامی ویژه سرنگون شده روی گلوله جنگی آن نوشته شده "سلام از نیویورک".
به گزارش اسپوتنیک، رمضان قدیروف، رئیس جمهور چچن، تصاویری را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد که نشان می‌دهد یک کوادروکوپتر که در جریان عملیات نظامی ویژه سرنگون شده روی آن نوشته شده "سلام از نیویورک".
قدیروف گفت: من تاکنون چندین بار گفته ام که در جریان عملیات ویژه نظامی، علاوه بر ملی گرایان اوکراینی، واحدهای ما فعالانه با مزدوران خارجی کشورهای ناتو مقابله می کنند. این تصاویر یک کوادروکوپتر را نشان می دهد که توسط جنگنده های چچنی سرنگون شده است که از آن برای حمله به مواضع ما استفاده شده است. در گلوله جنگی آن عبارت "سلام از نیویورک" نوشته شده است. حرامزاده ها ظاهرا مطمئن بودند که قطعا منفجر می شود و ما این نوشته را نخواهیم دید، اما آنها اشتباه می کردند. برای چنین مواردی در زبان روسی یک تعبیر بسیار شیوا وجود دارد که می گوید: "چنین سلامی چنین پاسخی را دارد". من به شما اطمینان می دهم که پاسخ ما دیری نخواهد آمد و مطمئناً دوستی و لحن مناسب را به شما می آموزد. اما در این زندگی، این به هیچ وجه به شما کمک نمی کند، و در جهنم، همه به دوستی شما نمی پردازند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала