برگزاری همه پرسی در یک روستای ویران شده در لوهانسک + ویدئو

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Женщина голосует на референдуме на избирательном участке в посольстве ДНР в Москве
Женщина голосует на референдуме на избирательном участке в посольстве ДНР в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.09.2022
اشتراک
همه پرسی در یکی از مناطق لوهانسک انجام شد. در حال حاضر در این منطقه که زمانی از محله های شهرنشین محسوب می‌شد تنها 10 نفر زندگی می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ساکنان شهرک نووتوشکوفسکی در جمهوری خلق لوهانسک که در جریان جنگ ویران شده بود، در همه پرسی به پیوستن به روسیه رأی دادند.
النا پولیاکوا، رئیس کمیسیون انتخابات حوزه می‌گوید: امروز، ما با اعضای کمیسیون انتخابات به محله شهرک نشین سابق نووتوشکوفسکی رفتیم. در طول جنگ، این شهرک به طور کامل ویران شده است، من فکر می کنم که اینگونه باید باشد، تا به همه ساکنان جمهوری ما برسیم و این چیزی است که ما مدتها منتظر آن بوده ایم و سرنوشت هر ساکن جمهوری ما به آن بستگی دارد.
وی در ادامه گفت: مردم نووتوشکوفسکی در شرایط سختی زندگی می کنند. به عنوان مثال، آب باید از چاه آورده شود، آن را روی آتش گرم کنند. ارتباط تلفنی در روستا فعال است اما برای شارژ گوشی ها باید از ژنراتور دیزلی استفاده می شود.
به گفته ساکنان محلی، آنها به طور منظم غذا را در قالب کمک های بشردوستانه از ارتش روسیه، شبه نظامیان جمهوری خلق لوهانسک و همچنین مقامات جمهوری دریافت می کنند. به همه پیشنهاد شده است که برای سپری نمودن زمستان به مکان های اقامت موقت نقل مکان شوند.
یک مرکز رای گیری سیار در روستا راه اندازی شده است.
یکی از ساکنان محلی می‌گوید: ما منتظر این روز بودیم و اکنون به معنای واقعی کلمه شادی همه جا را فراگرفته است، زندگی ادامه دارد و ما زندگی خواهیم کرد، همه چیز پیش روی ماست. ما هشت سال منتظر این روز بودیم. تاریخ 27 همه چیز روشن خواهد شد، این یک تصمیم قطعی است و ما منتظر این روز هستیم.
گفتنی است از 23 تا 27 سپتامبر، همه پرسی درباره موضوع پیوستن جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در مناطق زاپوروژیا و خرسون در حال برگزاری است.
ولادیمیر پوتین وعده داد که مسکو از تصمیم ساکنان مناطق آزاد شده حمایت خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала