نظرسنجی: اکثریت ساکنان دونباس خواهان پیوستن به روسیه هستند

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر همه پرسی ها درباره پیوستن جمهوری های دونباس و استان های زاپوریژنیا و خرسون به روسیه
همه پرسی ها درباره پیوستن جمهوری های دونباس و استان های زاپوریژنیا و خرسون به روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.09.2022
اشتراک
بر اساس نتایج یک نظرسنجی، اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان از پیوستن به فدراسیون روسیه حمایت می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شرکت تحقیقاتی اینسومار، در یک نظرسنجی میان ساکنان دونباس، از پاسخ دهندگان خواسته شد به سؤال ارائه شده به همه پرسی پاسخ دهند و اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان در نظرسنجی از پیوستن به فدراسیون روسیه حمایت کردند.
بر این اساس، 94٪ از ساکنان نظرسنجی جمهوری خلق دونتسک که تمایل خود را برای شرکت در رای گیری ابراز کردند، موافق پیوستن به فدراسیون روسیه بودند. در جمهوری خلق لوهانسک این رقم 97 درصد بود.نتایج به‌دست‌آمده نشان‌دهنده افزایش سهم کسانی است که مایل به شرکت در همه‌پرسی هستند و همچنین داده‌های مطالعات قبلی در مورد قصد اکثریت جمعیت برای انتخاب پیوستن به فدراسیون روسیه این موضوع را تأیید می‌کند.
 همه پرسی در یک شعبه رای گیری در سفارت جمهوری خلق دونتسک در مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.09.2022
ناظر بین المللی: همه پرسی در جمهوری خلق دونتسک طبق قانون در حال برگزاری است
بیشترین میزان آمادگی برای شرکت در همه پرسی توسط ساکنان جمهوری خلق لوهانسک، 91 درصد بوده است که نسبت به داده های نظرسنجی 2022/09/19 رشد 8 درصدی داشته است. تنها 4٪ (8٪ کمتر از داده های 2022/09/19) از شرکت کنندگان در نظرسنجی برنامه‌ای برای شرکت در همه پرسی ندارند. 5 درصد از پاسخ دهندگان، پاسخ دادن به این سوال را دشوار می‌دانستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала