لاوروف: امروز در باره آینده نظم جهانی تصمیم گیری می‌شود

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Russian Foreign Minister Sergey Lavrov
Russian Foreign Minister Sergey Lavrov  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.09.2022
اشتراک
سرگئی لاوروف اظهار داشت تشکیل دولت‌های مستقل که آماده دفاع از منافع ملی باشند، منجر به شکل‌گیری یک معماری چند قطبی برابر، اجتماعی و پایدار می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه از تریبون سازمان ملل اظهار داشت که امروز این سوال که نظم جهانی چگونه خواهد بود در حال شکلگیری است: با یک هژمون یا جهانی عادلانه و بدون شانتاژ و باج خواهی.
وزیر امور خارجه روسیه که در جریان بحث سیاسی عمومی نشست مجمع عمومی سازمان ملل صحبت می کرد، گفت: " امروز در باره مسئله آینده نظم جهانی تصمیم گیری می شود. این برای هر ناظر بی طرفی روشن است. سوال این است که آیا این نظمی با یک هژمون خواهد بود که همه را مجبور می کند طبق "قوانین" رسوای خود زندگی کنند که فقط برای آن مفید است. یا جهانی دموکراتیک و عادلانه خواهد بود - جهانی بدون باج خواهی و ارعاب "افرادی که به مذاق آنها خوش نمی آید"، بدون نئونازیسم و ​​استعمار نو.
دبیر کل سازمان آنتونیو گوترش  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.09.2022
هدیه ویژه رئیس جمهور ایران به دبیرکل سازمان ملل + ویدئو
روسیه قاطعانه گزینه دوم را انتخاب کرده است و ما به همراه متحدان، شرکا و همفکران خود خواهان کار برای پیاده کردن آن هستیم".
سرگئی لاوروف اظهار داشت تشکیل دولت‌های مستقل که آماده دفاع از منافع ملی باشند، منجر به شکل‌گیری یک معماری چند قطبی برابر، اجتماعی و پایدار می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала