رای دهندگان دونباس: هشت سال در انتظار الحاق بودیم

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Женщина голосует на референдуме на избирательном участке в посольстве ДНР в Москве
Женщина голосует на референдуме на избирательном участке в посольстве ДНР в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.09.2022
اشتراک
شهروندان جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک اظهار داشتند که هشت سال در انتظار الحاق به روسیه بوده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، شهروندان جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک که در همه پرسی در وورونژ برای پیوستن به روسیه رای می‌دهند، این کار را را وظیفه خود می دانند و می خواهند شهرهایشان پس از 8 سال، بخشی از روسیه شود.
یولیا سیچوا از ماکیئیفکا پس از رای دادن در همه پرسی در وورونژ می‌گوید که از سال 2014 منتظر این لحظه بوده و می‌خواهد در روسیه زندگی کند.
سیچوا می‌گوید: غرق در احساسات هستم و شادی باور نکردنی دارم! عالی! من خیلی خوشحالم! ما از سال 2014 منتظر این بودیم ... این وظیفه من است، من این را می خواستم. تو اینترنت سرچ کردم کجا بیام، اومدم رای دادم. چون من می‌خواهم با روسیه باشم، من می‌خواهم در روسیه باشم، من به روسیه اعتقاد دارم، من روسیه را دوست دارم، من روس هستم، مادرم روس است، بنابراین من همه چیز روسیه را دوست دارم!
Женщины голосуют на референдуме на избирательном участке в посольстве ДНР в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.09.2022
ناظر بین المللی: همه پرسی در زاپوریژیا به طور شفاف سازماندهی شده است
کنستانتین پرروا از لوهانسک که در همان مرکز رأی گیری رأی داد، آینده خانواده خود را تنها به عنوان بخشی از روسیه می‌بیند.
پرروا می‌گوید: 8 سال است که ما را می‌کشند! در این مدت من ... چقدر عذاب کشیدم ... فرزندانم ، دوستانم ، پدر و مادرم، همه بستگانم ... می خواهم در روسیه باشم! ما به دنبال این هستیم که چگونه زندگی کنیم. پدر و مادر، فرزندان، اقوام ما که اکنون در آنجا زندگی می‌کنند چگونه خواهند بود. روسیه کشور ماست! به نام روسیه!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала