تحریکات اوکراین به همه پرسی مشروعیت می بخشد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Женщины на избирательном участке в посольстве ДНР в Москве
Женщины на избирательном участке в посольстве ДНР в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.09.2022
اشتراک
الکساندر کوفمن، رئیس اتاق عمومی جمهوری دونتسک گفت که اوکراین همه پرسی در مناطق آزاد شده را بسیار جدی می گیرد و با تحریکات خود به آن مشروعیت می بخشد.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر کوفمن، رئیس اتاق عمومی جمهوری دونتسک گفت که اوکراین همه‌پرسی در مناطق آزاد شده را بسیار جدی می گیرد و با تحریکات خود به آن مشروعیت می بخشد.
الکساندر کوفمن افزود: "آن حملات منظم، تهدیدهایی که اعضای کمیسیون های انتخاباتی دریافت می کنند، تحریکات در اینترنت...، تمام آن موج منفی که از اوکراین می آید، تنها از این واقعیت سخن می گوید که اوکراین همه پرسی ما را تا حد امکان جدی می گیرد. با این تحریکات اوکراین فقط به همه پرسی مشروعیت می بخشد. با تمام این تحریکات، اوکراین همه پرسی ما را حداکثر مشروعیت می بخشد.
گفتنی است، به نقل از داده های مرکز همه روسی مطالعه افکار عمومی (VTsIOM)، اکثر ساکنان مناطق جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین ادارات مناطق زاپوروژیا و خرسون قصد خود را برای شرکت در رای گیری در مورد موضوع وابستگی سرزمینی این مناطق اعلام نموده اند. حداکثر مشارکت اعلام شده در جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک ثبت شد - هر کدام 87 درصد. در منطقه زاپروژیا، این رقم 80٪ بود، در منطقه خرسون 69 درصد. اکثریت مطلق ساکنان نظرسنجی شده لوهانسک و دونتسک آماده شرکت در همه پرسی هستند، موافق پیوستن جمهوری ها به فدراسیون روسیه به عنوان تابعان فدراسیون روسیه هستند (هر کدام 97٪). میزان افراد بلاتکلیف در تصمیم برای الحاق 3٪ بودند.
همه پرسی ها درباره پیوستن جمهوری های دونباس و استان های زاپوریژنیا و خرسون به روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.09.2022
ناظر ونزوئلایی روند همه پرسی در ملیتوپل را ستود
ساکنان منطقه زاپروژیا و خرسون که در نظرسنجی شرکت کردند، با اعلام تمایل خود برای شرکت در رای گیری، از جدایی از اوکراین و الحاق به روسیه به عنوان تابعیت آن (به ترتیب 87 و 89 درصد) حمایت کردند. 2 درصد از ساکنان این مناطق مخالف چنین تصمیمی هستند، افراد مردد در این تصمیم گیری (به ترتیب 11 درصد و 9 درصد) اعلام شدند.
پیش از این، مقامات جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین ادارات مناطق زاپروژیا و خرسون در بیانیه هایی اعلام کردند که در یک رفراندوم و همه پرسی در این مناطق، موضوع پیوستن به روسیه به عنوان تابعیت کشور فدراسیون روسیه را برگزار کنند. رای گیری در تمامی این مناطق از 23 تا 27 سپتامبر انجام خواهد شد.همچنین، منطقه زاپوروژیا خواستار این است که از اوکراین خارج شود، اعلام استقلال کند و سپس به فدراسیون روسیه بپیوندد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала