نفع آمریکا از بحران انرژی در اروپا معلوم شد

© Sputnik / Ivan Rudnev /  مراجعه به بانک تصاویر خط لوله گاز
 خط لوله گاز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.09.2022
اشتراک
اقتصاد ایالات متحده آمریکا بزرگترین طرف ذینفع بحران انرژی در اروپا است. روزنامه وال استریت ژورنال در اینباره نوشته شده است.
به گزارش اسپوتنیک، خاطرنشان می شود که قیمت های بالای گاز شرکت های اروپایی را وادار می کند که تولید خود را به ایالات متحده منتقل کنند، جایی که با ثبات بیشتر قیمت انرژی و حمایت دولت جذب می شوند.
طبق نوشته روزنامه وال استریت ژورنال ، در حالی که نوسان قیمت انرژی و مشکلات زنجیره تامین، کشورهای اروپایی را با آنچه که "برخی از اقتصاددانان هشدار می‌دهند که دوره جدیدی از صنعتی‌زدایی است"،تهدید می‌کند، دولت آمریکا مجموعه‌ای از اقدامات را برای تشویق تولید صنعتی تصویب کرده است.
در نتیجه، مدیران می گویند که تعادل به طور فزاینده ای به نفع آمریکا تغییر می کند، به ویژه برای شرکت هایی که به اجرای پروژه هایی در زمینه مواد شیمیایی، باتری ها و سایر محصولات انرژی مشغول باشند.
کاهش اندک قیمت نفت در جهان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.09.2022
تحویل گاز روسیه به چین در ماه اوت به رکورد تاریخی رسید
سوین توره هولستر، مدیر عامل Yara International، یک شرکت بزرگ کود شیمیایی نروژی، گفت که رقابت برای تولیدکنندگان اروپایی با قیمت فعلی گاز و اقدامات تشویقی که در حال حاضر توسط دولت ایالات متحده ارائه می شود، می تواند دشوار باشد.
پیش از این، روسای شرکت های انرژی اروپایی که با بلومبرگ مصاحبه کردند، زمان پایان بحران گاز در اتحادیه اروپا را اعلام کردند. به نظر آنها کمبود سوخت در زمستان حداقل تا سال 2025 ادامه خواهد داشت. خاطرنشان شد که اگر فدراسیون روسیه تصمیم به قطع کامل گاز به اروپا بگیرد، در طول دوره زمستان، انبارهای اروپا سریعتر از گذشته تخلیه می شود و این امر آمادگی برای فصل های بعدی گرما رسانی را دشوار می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала