- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

وزارت دفاع روسیه تصاویری از کار سامانه موشکی "اسمرچ" طی عملیات ویژه را نشان داد + فیلم

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت دفاع روسیه تصاویری از کار سامانه موشکی اسمرچ طی عملیات ویژه را نشان داد + فیلم
وزارت دفاع روسیه تصاویری از کار سامانه موشکی اسمرچ طی عملیات ویژه را نشان داد + فیلم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.09.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه تصاویری از کار رزمی خدمه سامانه موشکی پرتاب چندگانه روسی اسمرچ (Smerch) در جریان عملیات نرا ظامی ویژه منتشر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه تاکید کرد نیروهای مسلح فدراسیون روسیه در جریان عملیات نظامی ویژه به حملات موشکی به تاسیسات زیرساخت نظامی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین ادامه می‌دهند.
وزارت دفاع فدراسیون روسیه در توضیح این ویدئو گزارش داد: "بر اساس اطلاعات دریافتی، یگان‌های نیروهای مسلح اوکراین مهمات، تجهیزات نظامی و تسلیحات را برای تامین گروه‌ نیروهای خود متمرکز کردند. داده‌های افسران اطلاعاتی با ابزارهای فنی شناسایی تایید شد و پس از آن واحدهای سامانه های پرتاب چندگانه راکتی اسمرچ به تاسیسات نظامی نیروهای مسلح اوکراین حمله کردند."
این وزارتخانه همچنین توضیح داد که سامانه های اسمرچ مأموریت داشتند تاسیسات به ویژه زیرساخت های نظامی مهم دشمن را منهدم کنند. خدمه اسمرچ پست های فرماندهی، انبارهای سلاح، مهمات و سوخت و روغن صنعتی ، مراکز ارتباطی، تجهیزات دفاع هوایی و "سایر اهداف مهم واقع در فاصله بسیار زیاد را غیرفعال و منهدم می کنند".
نیکلای، فرمانده واحد سامانه های اسمرچ در این ویدئو می گوید : "ما قادریم اهداف شناسایی شده را در بردهای 70 و حتی تا 90 کیلومتری مورد هدف قرار دهیم. زمانی که برخی از ذخایر دشمن آشکار می شود، اسمرچ ماموریت را دریافت می کند... تنها چیزی که ما نیاز داریم این است که داده ها را از اطلاعات دریافتی بدست آوریم، و بر این اساس، حمله کنیم. ما روی یک جوخه تانک کار کردیم که قرار بود خط دفاعی را بشکند. مختصات دریافت شد و ضربه به موقع وارد شد. موشک به برجک تانک اصابت کرد. کنترل عینی در حال انجام است. کسانی درباره هدف به ما گزارش می دهند. فیلمبرداری از پهپاد یا از مخفی گاه صورت می گیرد اینجا کنترل عینی انجام می شود. سپس فیلمی را نشان دادند که در آن تانک برجک خود را بالا می برد و یک گلوله بطور دقیق به آن برخورد می کند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала