دادن رأی برای پیوستن به روسیه

© Sputnik / Victor Antonyuk /  مراجعه به بانک تصاویر یک ساکن محلی با پرچم جمهوری خلق لوهانسک در نزدیکی ساختمان اداری در لیسیچانسک
یک ساکن محلی با پرچم جمهوری خلق لوهانسک در نزدیکی ساختمان اداری در لیسیچانسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.09.2022
اشتراک
ساکنان نیکولایف: اکثریت شهروندان به پیوستن به روسیه رای خواهند داد.
به گزارش اسپوتنیک، ساکنان نیکولایف گفتند که اکثریت شهروندان به پیوستن به روسیه رای خواهند داد اگر همه پرسی که در جمهوری های لوهانسک، دونتسک و منطقه خرسون و زاپاروژیه برگزار خواهد شد، در این شهر برگزار شود.
گفتنی است پیشتر در گفتگو با برخی از ساکنان لوهانسک، مشخص شد که آنها در مورد همه پرسی آینده برای پیوستن به فدراسیون روسیه چه احساسی دارند.
یکی از اهالی لوهانسک گفته بود: با الحاق به روسیه همه چیز در مسیر قانونی قرار خواهد گرفت. ما از سال 2014 منتظر این تصمیم بودیم. ما صبر کردیم، ایمان آوردیم و شک نداشتیم که این اتفاق بیفتد و به خانه برگردیم.
ما در روسیه در کشوری خواهیم بود که به اندازه کافی قوی و ثروتمند است. و ما بهتر از الان زندگی خواهیم کرد."
پیش از این، مقامات جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین ادارات مناطق زاپوروژیا و خرسون در بیانیه هایی اعلام کردند که در یک رفراندوم و همه پرسی در این مناطق، موضوع پیوستن به روسیه به عنوان تابعیت کشور فدراسیون روسیه را برگزار کنند. رای گیری در تمامی این مناطق از 23 تا 27 سپتامبر انجام خواهد شد.همچنین، منطقه زاپوروژیا خواستار این است که از اوکراین خارج شود، اعلام استقلال کند و سپس به فدراسیون روسیه بپیوندد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала