عکس و ویدیوهای اسپوتنیک ادعای "اعدام" در منطقه ایزیوم را رد می کند

© Sputnikعکس و ویدئوی اسپوتنیک ادعای "اعدام" در منطقه ایزیوم را رد می کند
عکس و ویدئوی اسپوتنیک ادعای اعدام در منطقه ایزیوم را رد می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.09.2022
اشتراک
عکس و فیلم اسپوتنیک ادعاهای کی‌یف در مورد "اعدام های دسته جمعی" در منطقه ایزیوم را رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، عکس‌ها و ویدیوهای به دست آمده توسط اسپوتنیک ادعاهای کی‌یف در مورد ادعای اعدام دسته جمعی سربازان اوکراینی در نزدیکی شهر ایزیوم در منطقه خارکف را رد می‌کند، این مطالب در کانال تلگرامی خبرگزاری اسپوتنیک منتشر شده است.
این فیلم مربوط به ماه می سال جاری است - آنها ده ها سرباز اوکراینی را نشان می دهند که در نبرد با نیروهای مسلح روسیه با جراحات گلوله و انفجار مین جان خود را از دست دادند. حداقل برخی از اجساد نشانه هایی از تجزیه را نشان می دهند که ظاهرا به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در هوای آزاد است.
به گزارش خبرنگار اسپوتنیک که در ماه های مارس و آوریل در این مکان ها حضور داشت، نبردهای شدیدی در روستاهای براژکووکا و سولیگووکا در نزدیکی ایزیوم درگرفت و شهرک ها دائماً دست به دست می شدند. در نتیجه، نیروهای روسی موفق شدند کنترل کامل روستاها و جنگل های اطراف را در دست بگیرند.
یکی از شرکت کنندگان در آن رویدادها از ساکنان محلی به اسپوتنیک گفت: "جسد سربازان اوکراینی در مواضع متروکه جمع آوری شد و به سردخانه شهر ایزیوم منتقل شد. تعدادی از سربازان شناسایی شدند. تمام اطلاعات به طرف اوکراینی منتقل شد". با این حال، به گفته وی، "متاسفانه فرماندهی اوکراین از بردن اجساد سربازان خود خودداری کرد"، بنابراین آنها مجبور شدند در گورستانی در نزدیکی ایزیوم دفن کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала