بیش از 80 شرکت روسی برای ماموریت تجاری به ایران می روند

© Sputnik / Shiva Abshenasپرچم ایران و روسیه
پرچم ایران و روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.09.2022
اشتراک
مرکز صادرات روسیه: ماموریت تجاری شرکت های روسی که توسط این مرکز سازماندهی شده است، در تاریخ 19 تا 21 سپتامبر 2022 در تهران برگزار می شود و بیش از 80 شرکت در آن حضور دارند.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز صادرات روسیه اطلاع داد: بیش از 80 شرکت در این ماموریت تجاری شرکت خواهند کرد. صادرکنندگان کوچک، متوسط ​​و بزرگ که بالقوه علاقه مند به ورود به بازار ایران هستند، پیشرفت ها و محصولات خود را از مجموعه های کشت و صنعت، صنایع چوب، تولید دارو و تجهیزات، ساختمان سازی، صنعت برق و همچنین سایر صنایع به خریداران بالقوه ارائه خواهند کرد.
شرکت‌های داخلی طی سه روز بیش از 800 نشست b2b بین شرکت‌های روسی و ایرانی و همچنین جلسات چند جانبه با نمایندگان سازمان‌های دولتی ایران برگزار خواهند کرد.
اتاق بازرگانی و صنایع تهران و سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان شریک در جذب طرف مقابل برای جلسات تجاری از طرف ایرانی عمل می کنند.
دیمیتری پروخورنکو مدیر توسعه شبکه های خارجی مرکز صادرات روسیه گفت: این ماموریت تجاری نشان دهنده علاقه تجارت دو کشور به توسعه اقتصادی متقابل است. این برنامه بیش از 80 شرکت روسی از صنایع مختلف را جذب کرده و مهمتر از همه، در طرف ایرانی، ما شاهد علاقه شدید به جلسات اساسی هستیم که بیش از 800 مورد از آنها برنامه ریزی شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала