- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

اعتراف آمریکا به انجام مطالعات زیستی بر روی شهروندان کم درآمد اوکراین

© AP Photo / Efrem Lukatskyرخنه نیروهای مسلح اوکراین به استان بیلگاراد روسیه تکذیب شد
رخنه نیروهای مسلح اوکراین به  استان بیلگاراد روسیه تکذیب شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.09.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: ایالات متحده به انجام تحقیقات بیولوژیکی بر روی شهروندان کم درآمد اوکراین اعتراف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال ایگور کریلوف، رئیس نیروهای دفاع شیمیایی و بیولوژیکی و تشعشعاتی نیروهای مسلح روسیه گفت که مقامات ایالات متحده اعتراف کردند که تحقیقات بیولوژیکی در اوکراین بر روی شهروندان کم درآمد و بیماران در کلینیک های روانپزشکی انجام داده اند.
ژنرال کریلوف در گفتگوی مطبوعاتی پس از جلسه مشاوره دول عضو کنوانسیون منع سلاح های بیولوژیکی و سمی در ژنو گفت: توضیحات ایالات متحده و اوکراین در خصوص استفاده از سویه ها و بیومواد بر روی شهروندان اوکراینی و انطباق با استانداردهای اخلاقی هنگام انجام تحقیقات در مورد پرسنل نظامی، شهروندان کم درآمد و همچنین در مورد یکی از آسیب پذیرترین رده های جمعیت یعنی بیماران بیمارستان های روانی بسیار غیرقابل قبول به نظر می رسیدند.
وی توضیح داد: هنگام بحث در مورد این موضوع، "هیات آمریکایی چنین حقایقی را تایید کرد" و خاطرنشان کرد که انتقال نمونه‌های بیومواد بیماری‌زا به ایالات متحده "به ندرت انجام شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала