لوپن: مشارکت فرانسه در تحریم های ضد روسیه یک اشتباه ژئوپلیتیکی است

© Sputnik / Kristina AfanasyevaЛидер политической партии Франции "Национальный фронт", кандидат в президенты Франции Марин Ле Пен во время пресс-конференции во Франции
Лидер политической партии Франции Национальный фронт, кандидат в президенты Франции Марин Ле Пен во время пресс-конференции во Франции - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.09.2022
اشتراک
لوپن، رئیس فراکسیون انجمن ملی فرانسه مشارکت پاریس در تحریم های ضد روسیه را اشتباهی ژئوپلیتیک می داند.
به گزارش اسپوتنیک، مارین لوپن، رئیس فراکسیون انجمن ملی در مجلس سفلی فرانسه مشارکت پاریس در تحریم های ضد روسیه را "اشتباهی ژئوپلیتیک" می داند. او این را در یک کنفرانس حزبی در روز یکشنبه بیان کرد.
لوپن گفت: "فرانسه با مشارکت در تحریم‌های نامناسب و نادرست علیه روسیه یک اشتباه ژئوپلیتیکی مرتکب شد. وی خاطرنشان کرد که اتحادیه اروپا این تحریم ها را "در حالت هیستری ناشی از درگیری اوکراین" اعمال کرد.
به عقیده او، سیاست اتحادیه اروپا در حال تبدیل شدن به "از فدرال به امپراتوری" است و دیگر هدفش ارتقای صلح و همکاری در منطقه نیست.
کشورهای غربی از جمله فرانسه به دلیل اعمال تحریم ها علیه مسکو و سیاست کنار گذاشتن سوخت روسیه با افزایش قیمت انرژی و افزایش تورم مواجه هستند. با توجه به افزایش قیمت سوخت، در درجه اول گاز، صنعت در غرب تا حد زیادی مزیت های رقابتی خود را از دست داده است که بر سایر بخش های اقتصاد نیز تاثیر گذاشته است. همچنین، ایالات متحده و کشورهای اروپایی با تورم بی سابقه در دهه های اخیر مواجه هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала